تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم بزود شاهد صادرات موتورهای دیزلی خودروبه خارج ازکشورباشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت: امیدوارم بزود شاهد صادرات موتورهای دیزلی خودروبه خارج ازکشورباشیم تبریز - ایرنا - وزیرصنعت، معدن و تجارت در آیین راه اندازی خط تست و مونتاژ موتورهای دیزلی خودرو در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: امیدواریم بزودی شاهد صادرات این موتورها به خارج از کشور باشیم.


به گزارش عصر شنبه روابط عمومی گروه صنعتی تراکتورسازی، «محمدرضا نعمت زاده» در این آیین افزود: امیدواریم بزودی این موتورها کاملا ساخت داخل شده و نه تنها به بازارهای داخل بلکه در عرصه جهانی نیز عرضه شود.
وی تراکتورسازی را یکی از مجموعه های موفق صنعتی درکشور اعلام کرد و گفت: این گروه گام های موثری در جهت خود اتکایی، مهندسی معکوس، تولید، صادرات و ... برداشته که می تواند سرلوحه سایر واحدها باشد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نزدیک به 50 درصد خودروهای سواری در اروپا دیزلی هستند، خواستار ورود صنعتگران برای تولید خودروهای سواری دیزلی در کشور شد.
خط تست و مونتاژ موتورهای دیزلی خودرو با ویژگی توان بین 70 تا 120 کیلووات، مصرف 8 لیتر گازوییل با استاندارد یورو 4 تولید می شود که قابلیت ارتقاء به استانداردهای بالاتر را دارد.
تولید این محصول برای 3 سال به عنوان طرح برتر صنعتی کشور انتخاب شده و با توجه به اینکه این محصول با برند ایسوزو به عنوان یکی از معتبرترین برند دنیا در این عرصه محسوب می شود، قرار است نیاز مجموعه های تولیدی فعال در زمینه خودروهای سواری تجاری کشور از جمله زامیاد را از سال آینده تامین نماید.
امروز جهان با بحران منابع انرژی مواجه است و منابع محدود سوخت فسیلی قادر به پاسخگویی به تقاضای رو به افزایش انرژی نیست.
این مسأله با افرایش قیمت سوخت فسیلی و آلودگی زیست محیطی همزمان است که این امر محققان را به جستجوی منابع جایگزین انرژی که تجدیدپذیر، ایمن و غیرآلوده کننده باشند، ترغیب می نماید.
در زمان حاضر، موتورهای دیزلی به عنوان یک بخش اساسی در تأمین نیروی محرکه خودروها به حساب می آیند که دسترسی به منابع سوختی فراوان در ایران تولید آنها را توجیه پذیر کرده است.
به گزارش ایرنا، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی 9 شرکت اقماری (هفت شرکت در تبریز و دو شرکت در سنندج و ارومیه) و دو خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان دارد.
دراین مجموعه صنعتی علاوه بر تراکتور 71 نوع انواع موتور در بخش های کشاورزی، صنعتی و خودرو تولید می شود.
تولید بیش از 200 هزار بلوک سیلندر خودرو 206 و 300 هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته گری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیت های این مجموعه دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون اول رییس جمهوری صبح روز شنبه برای شرکت در آیین بهره برداری از چند طرح عمرانی، صنعتی و شهری در سطح استان آذربایجان شرقی وارد تبریز شد.
1756 / 1539



18/11/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن