تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804341976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري 7893 انشعاب غير مجاز برق در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲ب.ظ)
جمع آوري 7893 انشعاب غير مجاز برق در لرستان مديرعامل شرکت توزيع برق لرستان گفت: با تلاش و سخت كوشي پرسنل شركت توزيع برق لرستان طي 10ماهه گذشته 7893انشعاب غير مجاز جمع آوري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد بحريني مدير عامل شركت توزيع برق لرستان با اشاره به اينکه حدود 19هزار انشعاب غير مجاز درلرستان وجود داشت گفت: طي10ماهه گذشته قريب به 8هزار انشعاب از آنها جمع آوري گرديده است.
وي افزود: متاسفانه به صفر رساندن انشعابات غير مجاز امري است تقريبا غير ممكن و ما تمام همت خود را بكار مي بنديم كه شاهد كاهش چشمگير انشعابات غير مجاز باشيم.
اين مقام مسوول گفت: اين يك امر بديهي است كه شهر ها و روستاها دائما در حال رشد وتوسعه هستند و اين عامل باعث شده كه همواره در مناطق جديدالاحداث استفاده غير مجاز از برق بطور فزاينده اي وجود داشته باشد.
وي افزود: در لرستان قريب 560 هزار اشتراك در تعرفه هاي پنج گانه خانگي، عمومي، صنعتي، كشاورزي و تجاري وجود دارد و نظر به اينكه لرستان يك استان كوهستاني با مناطق بسيار صعب العبور مي باشدخوشبختانه نظارت بر اين تعداد اشتراك بخوبي انجام مي شود.
بحريني در مورد برق هاي غير مجاز ابزار داشت: در شركت توزيع برنامه هاي خوبي براي ريشه كن كردن اين پديده مذ موم و تقبيح شده به مرحله اجرا در آمده و با توجه به اينكه طرح ملي و مهندسي كاهش تلفات در قالب طرح جهادي و با بسيج نمودن تمامي امكانات و منابع سه ماهه اول خود را پشت سر گذاشته و جدي گرفتن انشعابات غير مجاز امري اجتناب ناپذير بوده و بايستي اين هدف را با موفقيت سپري نمود.
وي ادامه داد: از 18 هزار و935 انشعاب غير مجاز طي 10 ماه گذشته 7 هزار و 893 فقره از آنها جمع آوري و تا كنون 3 هزار و 213 مورد از آنها تبديل به مجاز شده است.
بحريني با اشاره به اينكه عليرغم تبديل اين تعداد انشعاب غير مجاز به مجاز كه با اعمال خسارات متعلقه حق و حقوق دولت از آنها اخذ گرديده گفت قريب به 20هزار انشعاب جديد نيز به فروش رسيده كه سالانه تقريبا بين 20تا30هزار انشعاب جديد به تعداد مشتركين افزوده مي شود.
وي گفت: شركت توزيع جهت تامين برق مشتركين با 2 چالش اساسي روبروست اول وصول مطالبات معوق است كه انتظار مي رود مردم فهيم استا ن ما را در اين زمينه ياري نمايند تا مجبور به استفاده از روشهاي قهري از جمله قطع انشعابات بدهكاران نشويم و مبحث دوم انتظاري است كه شركت از مردم در زمينه ي رعايت الگوي صحيح مصرف و استفاده بهينه از برق دارد كه مي طلبد مردم عزيز استان با رعايت و نهادينه نمودن توصيه هاي برق استان جهت كاهش مصرف برق خود كه سهم بسزايي هم دراقتصاد خانوار دارد و هم مشكلات ما را كمتر مي نمايد گامهاي موثرتري در اين زمينه بردارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن