تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802953196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی 2هزار میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در نشست خبری خبر داد:
بدهی 2هزار میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها با اشاره به اینکه شهرداری تهران در حال حاضر 2هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی دارد گفت: بدهی 33هزار میلیارد تومانی به پیمانکاران صحت ندارد.

بدهی 2هزار میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها  در نشست خبری خود که امروز (شنبه) در شهرداری مرکز برگزار شد  با بیان این که لایحه بودجه شهرداری تهران به صورت پیشنهادی و به طور غیر رسمی در 28دی ماه به نایب رئیس شورای شهر تقدیم شد اظهار کرد: این بودجه توسط شهردار تهران در 30دی ماه به صورت رسمی به چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تقدیم شد.


وی افزود: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری تهران 17هزار و 460میلیارد تومان در بخش منابع و مصارف پیش بینی شده بود که این رقم با 260میلیارد تومان کاهش به رقم 17هزار و 200میلیارد تومان در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید.
 

صلاحی با تاکید بر اینکه نشست های بسیاری با معاونان شهردار و مرتبط در خصوص بحث بودجه شهرداری برگزار می‌شود تصریح کرد: خوشبختانه با تبادل نظرهای فراوان و مشورت‌های پی در پی معاونان لایحه بودجه سال 94با امضا شهردار تهران به چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها با بیان اینکه لایحه بودجه شهرداری تهران بر اساس 4 شاخص انجام می‌شود گفت: رسیدگی پرسنلی، ساختار سازمان، عملکرد سازمان مطابقت با برنامه‌ها و تدابیر شهردار تهران از حدود 3ماه پیش نظارت و بررسی شد.
 
صلاحی با بیان اینکه افزایش حمل و نقل عمومی  جزء اولویت‌های شهرداری  تهران محسوب می‌شود یادآور شد: به  همین منظور بودجه‌ای که برای حمل و نقل سال 94 در نظر گرفته شده است 4هزار و 80میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته که مبلغ آن 4هزار و 10میلیارد تومان بوده است افزایش چندانی نداشته است.
 
 
وی با بیان اینکه ‌هم اکنون در بخش حمل و نقل عمومی 70 به 30هستیم که این درصد به نفع شهروندان در حال افزایش است اضافه کرد: هم چنین در بخش بودجه مصوب برای مترو هزار و 925میلیارد تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته 11درصد افزایش داشته است.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها با تاکید بر اینکه شهرداری تهران  از دولت انتظار دارد برای کاهش آلودگی هوا در بخش حمل و نقل عمومی کمک کند گفت:  در شهر تهران کلان شهرها هیچ راهی جز افزایش حمل و نقل عمومی وجود ندارد.
 
صلاحی با بیان اینکه هم اکنون 22.5کیلومتر توسعه مترو داشته‌ایم تصریح کرد: امیدواریم در برنامه پنج ساله دوم بتوانیم این رقم را به 30کیلومتر افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت در بخش مدیریت شهری باید به طور جدی به شهرداری‌ها کمک کند گفت: با یک مدیریت یک پارچه می‌توان تمامی خواسته‌هایی که در یک شهر مطرح می‌شود را احیا کرد.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها در خصوص بودجه شرکت و سازمان‌ها که تقدیم شورای اسلامی شده بود ادامه داد: ‌میزان تحقق بودجه‌های 93تا پایان برج 9 هم اکنون مورد ارزیابی قرار گرفته شده و تا کنون از 15هزار و 840میلیارد تومان هم اکنون 11هزار و 200میلیارد تومان یعنی 71درصد از بودجه محقق شده است.

صلاحی با بیان اینکه امسال عقب ماندگی بودجه نداشته‌ایم یادآور شد: امیدواریم که این بودجه تا پایان سال تحقق یابد و نیازی به متمم نباشد.
 
وی با تاکید بر اینکه بودجه عمومی مناطق 17هزار و 460میلیارد تومان مصوب شده تصریح کرد: بودجه سازمان و شرکت‌ها 5هزار و 360میلیارد تومان بوده که هم اکنون بودجه پیشنهادی ما به 21هزار و 200میلیارد تومان رسیده است.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها اشاره کرد: شهرداری تهران هم اکنون 100میلیارد تومان  بدهی خود به پیمانکاران را در سال گذشته پرداخت کرده و امسال 6برابر نیز پرداخت شده که امیدواریم به زودی بتوانیم تمامی بدهی پیمانکاران به شهرداری را بپردازیم.

وی با بیان اینکه هزار و 500میلیارد تومان برای سال 94برای پرداخت وام‌ها پیش بینی شده است گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 39درصد رشد خواهد داشت.

صلاحی با تاکید بر اینکه امسال در دریافت جرایم راهنمایی و رانندگی 37میلیارد تومان به شهرداری تهران داده شده است اضافه کرد: شهرداری تهران سالانه 400تا 600میلیارد تومان دولت باید به شهرداری هزینه پرداخت کند.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها  با اشاره به اینکه در بافت فرسوده هم اکنون تخصیصات 100درصدی در نظر گرفته شده است افزود: دولت باید در این خصوص نیز به شهرداری تهران هزینه‌ای را پرداخت کند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در بخش ارزش افزوده بیش از 2هزار میلیارد تومان از طرف دولت به شهرداری تهران در سال 93هزینه داده شده است گفت: در سال 94دولت برای افزایش  افزوده 3هزار و 300میلیارد تومان به شهرداری هزینه پرداخت کند.
 
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها با تاکید بر اینکه طلب شهرداری از دولت 7هزار و 200میلیارد تومان  است گفت: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که دولت در خصوص پرداخت هزینه به شهرداری  تهران دارد می‌تواند آن را به صورت اقساطی و غیر نقد پرداخت کند.

صلاحی با اشاره به بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران  گفت: شهرداری تهران تنها2هزار میلیارد تومان به این بخش بدهی دارد که مبلغی از آن را نیز پرداخت کرده است.
 
وی  با بیان اینکه متاسفانه 90درصد از طلب شهرداری تهران از دولت مربوط به دولت قبل است یادآور شد: امید است که در آ‌ینده نزدیک بتوانیم طلب های خود را از دولت اخذ کنیم.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شوراها در پایان افزود: شهرداری تهران در خصوص  اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشته است که شهروندان می‌توانند به راحتی آن را مشاهده کنند و همچنین امید است که با افزایش حمل و نقل عمومی بتوانیم گام‌های موثر تری برداریم.

انتهای پیام/








کد خبر: ۵۱۲۵۸۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن