تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف مواد افيوني در زاهدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۸ب.ظ)
کشف مواد افيوني در زاهدان فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف بيش از 2 تن و 500 کيلو گرم مواد مخدر و رد رشوه 600 ميليون توماني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ دوم پاسدار حسين رحيمي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران انتظامي استان سيستان و بلوچستان در سه مرحله عمليات و درگيري مسلحانه با قاچاقچيان و کنترل محورهاي مواصلاتي استان در شهرستان هاي سراوان و زاهدان، طي سه روز گذشته موفق به کشف دو تن ترياک، 497 کيلو مرفين و 12 کيلو هروئين شدند.
سردار رحيمي افزود: در اين سلسله عمليات ها، ماموران ضمن انهدام سه باند بزرگ توزيع کننده مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان هاي مرکزي کشور را داشتند، هفت قاچاقچي را با سه قبضه سلاح جنگي دستگير و سه دستگاه خودرو سبک و دو دستگاه خودرو سنگين را نيز از سوداگران مرگ کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: در يکي از اين عمليات ها که ماموران موفق به کشف 280 کيلوگرم مرفين شده بودند، قاچاقچيان در حين انتقال خودرو به مقر پليس و به منظور فرار از جرم، مبلغ 600 ميليون تومان را به عنوان رشوه به ماموران پرداخت کرده، ولي ماموران وظيفه شناس پليس، ضمن امتناع از دريافت رشوه، مبلغ رشوه را ضبط و مراتب را صورتجلسه کردند.
سردار رحيمي ضمن اشاره به اينکه قاچاقچيان پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشرافيت اطلاعاتي و استفاده از توان و ظرفيت موجود در تمام اقشار اجتماعي به ويژه رئيس ريش سفيدان و متنفذين با قاچاقچيان و قانون شکنان و هنجارگريزان به طور قاطع برخورد مي کند و اجازه نخواهد داد که اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن