تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805565169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از فروش طناب دار تا آدم برفی آدمخوار


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از فروش طناب دار تا آدم برفی آدمخوار


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۸ بهمن ۱۳۹۳.پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان/ عجیب ترین آب گرم دنیا/رونمایی از رنوی برقی در ایران/ساختمانی با چهره چروک‌خورده/خستگی ناپذیرترین کارمند/کاخ پترگوف پرطرفدارترین مکان توریستی و ... پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان

پرترافیک‌ترین فرودگاه جهان

فرودگاه بین المللی دبی امارات با انتشار گزارش تعداد مسافرانش در سال 2014 اعلام کرد که با پشت سر گذاشتن فرودگاه هیثرو لندن به پرترافیک ترین فرودگاه جهان تبدیل شده است. در همین راستا وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی نوشت: براساس آمار انتشار یافته توسط فرودگاه بین المللی دبی، مسافران این فرودگاه با 6.1 درصد افزایش نسبت به سال 2013 به 70 میلیون و 475 هزار و 636 نفر رسیده اند. در بیانیه فرودگاه دبی آمده است که تنها در ماه دسامبر 2014 (آخرین ماه میلادی) تعداد مسافران این فرودگاه با 7.5 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 6 میلیون و 498 هزار و 573 نفر رسید. شیخ احمد بن سعید آل مکتوم رییس فرودگاه بین المللی دبی در این رابطه اظهار داشت: دستیابی به این هدف از طریق تجربه 50 ساله و دید بلند مرحوم شیخ راشد بن سعید آل متکوم میسر شده است. وی افزود: هدف مشترک ما دستیابی به این مساله بود که دبی را تبدیل به مرکز هوانوردی دنیا کنیم و امروز در حال نزدیک شدن به این مساله هستیم؛ خوشبختانه با کمک فضای دوستانه تجاری و زیرساخت های مناسب جهت گردشگری، جذابیت این شیخ نشین به عنوان یک مرکز تجاری در حال افزایش است. براساس این گزارش شمار مسافران فرودگاه دبی در سال 2014 با استفاده از هواپیماهای پهن پیکر با 5.1 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 208.3 مسافر برای هر پرواز رسید. با این حال حجم جابجایی بار در فرودگاه دبی با 3.4 درصد کاهش نسبت به سال 2013 از 2 میلیون و 443 هزار و 624 تن به 2 میلیون و 367 هزار و 574 تن رسید. همچنین پل گریفیس، مدیر عامل این فرودگاه بین المللی اعلام کرده است که در سال 2015 این فرودگاه با افزایش ظرفیت خود می تواند به 90 میلیون مسافر خدمات رسانی کند که رکوردی بی نظیر است.
بیشتر...

رقابتی بر سر خرید طناب دار صدام

رقابتی بر سر خرید طناب دار صدام

طناب داری که برای اعدام صدام حسین، دیکتاتور معدوم عراق استفاده شد، توجه خریداران زیادی را جلب کرده است که خواهان مالکیت آن هستند. خریدارانی از ایران، اسرائیل و کویت در حال رقابت برای دست یافتن به این یادگاری وحشتناک هستند.در حال حاضر،‌ موفق الربیعی، مشاور سابق امنیت ملی عراق این طناب دار را در اختیار دارد. عکسی از او با این طناب دار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. در این عکس، این طناب دار، دور گردن مجسمه‌ برنزی صدام حسین بود. یک سیاستمدار بلندپایه عراقی به این وب‌سایت گفته است که این عکس باعث جلب توجه زیادی به این طناب دار شد. این سیاستمدار عراقی گفته است که در میان داوطلبان خرید این طناب، دو بازرگان کویتی، یک تشکل ایران و یک خانواده ثروتمند اسرائیلی دیده می‌شوند. تاکنون یک پیشنهاد هفت میلیون دلاری برای خرید این طناب دار داده شده است. موفق الربیعی در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده است. فعالان حقوق بشر حراج این طناب دار را مورد انتقاد قرار داده‌اند. احمد سعید، یک فعال سیاسی به این وب‌سایت گفته است که اگر طناب دار به فروش برسد، پول آن باید به عنوان بیت‌المال به خزانه‌ دولت عراق واریز شود. در آوریل سال ۲۰۱۳، موفق الربیعی به روزنامه ایندیپندنت لندن گفت که او مجسمه و طناب دار را تا زمانی که موزه‌ای برای نگهداری آثار حکومت سابق ساخته شود نگه خواهد داشت. او گفت کارمندانم تکه‌ای از طناب دار را بعد از آن که جسد صدام پایین آورده شد، برایم آوردند و من فکر کردم که این طناب برای انداختن به دور گردن مجسمه صدام مناسب است. صدام حسین در سال ۲۰۰۶ در بغداد اعدام شد و در روستای محل تولدش در تکریت دفن شده است.
بیشتر...

آدم برفی آدم‌خوار!

آدم برفی آدم‌خوار!

جشنواره آدم برفی صبح دیروز جمعه هفدهم بهمن با حضور مردم در ارتفاعات و دامنه ای همدان برگزار شد.
بیشتر...

عجیب ترین آب گرم دنیا در آمریکا

عجیب ترین آب گرم دنیا در آمریکا

آبگرم پرواز که در گوشه ای از امریکا جا خوش کرده ،خیلی از طبیعت دوستان دنیا را حیرت زده کرده است. گردشگرانی که گذارشان به ایالت نوادای امریکا افتاده، اغلب یکی از دیدنی ترین بخش های سفرشان را مربوط به آبشار آب گرمی می دانند که با تمام آب گرم های دیگر دنیا متفاوت است.
عجیب ترین آب گرم دنیا در آمریکا

عجیب ترین آب گرم دنیا در آمریکا
آب گرمی با سنگ های رنگین کمانی و منظره ای که بیشتر از هر چیز به یک نقاشی شباهت دارد ! این آب گرم که در دره هوآلاپای قرار دارد، در دهه ۱۹۶۰ به طور طبیعی به وجود آمد و کم کم لقب گردشگرپذیرترین پدیده طبیعی ایالت نوادا را به خود اختصاص داد. چون علاوه بر خواص درمانی زیادی که دارد، به دلیل وجود املاح معدنی خاص با رنگ های متفاوتی در هم آمیخته و تابلویی هفت رنگ را مقابل چشمان گردشگران می آورد. در این آب گرم ماهی های کوچک، قوها و مرغابی های وحشی زندگی می کنند و این آبشار کوچک سنگی را به یک منطقه شگفت انگیز تبدیل می سازند. این آبشار از دل سنگی بیرون می زند که ۴متر ارتفاع دارد و میلیون ها سال قبل در اثر فرسایش آبی به وجود آمده است. گردشگرانی که قصد سفر به این آب گرم شگفت انگیز را دارند، معمولا ساعات ظهر را برای این کار انتخاب می کنند چون در این صورت آب و آفتاب تصویری خلق می کند که نمونه اش را هیچ جای دیگر نمی توان دید. آب تا ارتفاع ۲متری پاشیده می شود و قطرات ریز آن به همه جا می پاشد. خورشید هم با تابیدن به این آب معدنی نمایی هزار رنگ به آبگرم می دهد.
بیشتر...

رونمایی از رنوی برقی در ایران

رونمایی از رنوی برقی در ایران

خودروی برقی رنو فلونس ZE با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان برای تردد در منطقه آزاد کیش رونمایی شد. این خودرو که قرار است در سرزمین اصلی نیز به فروش رسد، به دلیل مصوبه دولت مبنی بر تعرفه صفر خودروهای برقی و هیبریدی، اختلاف قیمت چندانی با رقم مذکور نخواهد داشت. ماندگاری شارژ باطری این خودرو، ۷ ساعت و پیمایش آن برای هر بار شارژ، ۱۸۵ کیلومتر است، ضمن اینکه مدت زمان شارژ نیز ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برآورد می شود. تاکنون تنها یک دستگاه از این خودرو وارد ایران شده و بنا به گفته شرکت واردکننده، اواخر امسال یا اوایل سال ۹۴ قرار است براساس سفارش پذیری از مشتریان، تا ۵ دستگاه از این خودرو وارد کشور شود. هنوز تست‌های لازم بر روی این خودرو به منظور استفاده در ناوگان تاکسیرانی کشور صورت نگرفته اما قرار است که این تست‌ها صورت گرفته و در صورت مناسب بودن، پیشنهاد آن به مراجع تصمیم گیر برای قرار گرفتن در ناوگان تاکسیرانی ارایه شود.
بیشتر...

ساختمانی با چهره چروک‌خورده

ساختمانی با چهره چروک‌خورده

یک معمار آمریکایی، ساختمانی را در استرالیا طراحی کرده است که مانند یک کیف کاغذی قهوه‌ای‌رنگ و چروک‌خورده به نظر می‌رسد.
ساختمانی با چهره چروک‌خورده

ساختمانی با چهره چروک‌خورده
این ساختمان با ظاهر بسیار عجیب با هزینه 138 میلیون دلاری توسط «فرانک گری» معمار آمریکایی طراحی شده است. این ساختمان که به نام دکتر «چائو چاک وینگ» میلیاردر چینی نامگذاری شده است، بخشی از دانشکده اقتصاد دانشگاه صنعتی سیدنی است که می‌تواند 1600 دانشجو و کارمند را در خود جای دهد؛ این طرح سال 2010 تایید و کار ساخت آن از نوامبر سال 2012 آغاز شد. این ساختمان که مانند کیفی کاغذی با چین و چروک به نظر می‌رسد، از 320 هزار آجر دست‌ساز ساخته شده و نمای داخلی آن متفاوت‌ از نمای داخلی دانشگاه‌های دیگر است. کلاس‌های درس‌ که به شکل بیضی طراحی شده‌اند، دانشجویان را به همکاری با یکدیگر ترغیب می‌کنند.
بیشتر...

خستگی ناپذیرترین کارمند دنیا

خستگی ناپذیرترین کارمند دنیا

همه کارها به نوعی خسته کننده هستند اما گاهی اوقات مسیری که باید تا محل کار طی کرد خسته کننده می شود و می تواند کار را نیز برای شما طاقت فرسا کند. معمولا افرادی که محل کارشان فاصله بسیاری با محل زندگیشان دارد زودتر از کار استعفا می دهند.جیمز رابرتسون کارگر ساده ایست که در یک کارخانه مشغول به کار است و محل زندگی اش با کارخانه نزدیک به 33 کیلومتر فاصله دارد به همین خاطر او باید هر روز این مسیر را طی کند اما نبود سیستم حمل و نقل  و کمبود بودجه این مرد را مجبور می کند تا همه مسیر را پیاده طی کند. این مرد 56 ساله اهل دیترویت آمریکا ساعتی 10 دلار حقوق می گیرد و 5 روز در هفته نیز به کارخانه می رود ولی این میزان برای زندگی کردن کافی نیست از این رو وی نمی تواند هزینه رفت آمد بپردازد یا خودرویی خریداری کند. او در طول این 10 سال همه روزه به محل کارش رفته و شاید جالب باشد بدانید که وی حتی یک روز هم غیبت نداشته است و هر روز مسیر 33 کیلومتر را پای پیاده طی کرده است. رئیس و همکاران وی می گویند: ما همیشه سعی کردیم برای او یک خودرو خریداری کنیم و حتی در طول مسیر خواستیم او را سوار کنیم ولی او بسیار مغرور است و دوست دارد همه کارهایش را خودش انجام دهد و از کسی کمک نمی خواهد.
بیشتر...

کاخ پترگوف پرطرفدارترین مکان توریستی در روسیه

کاخ پترگوف پرطرفدارترین مکان توریستی در روسیه

کاخ پترگوف پرطرفدارترین مکان توریستی در روسیه

کاخ پترگوف پرطرفدارترین مکان توریستی در روسیه

کاخ پترگوف پرطرفدارترین مکان توریستی در روسیه

پترگوف یکی از شهرهای منطقه ی فدرال سن پترزبورگ در شمال روسیه و ساحل جنوبی خلیج فنلاند است. جمعیت این شهر در سرشماری سال ۱۹۸۹ بالغ بر ۸۱٬۵۲۵ نفر بوده که در سرشماری سال ۲۰۰۲ به ۶۴٬۷۹۱ نفر کاهش یافته‌است. این مکان در اوایل قرن هفدهم به دستور پتر کبیر پادشاه روسیه در نزدیکی سنت پترزبورگ ساخته شد. این کاخ در کل روسیه پرطرفدارترین مکان‌ برای توریست‌ها است.
بیشتر...

 


شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن