تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف همه مسوولان، تبدیل کشور به یک الگوی جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: هدف همه مسوولان، تبدیل کشور به یک الگوی جهانی است خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: مسوولان و خدمتگزاران نظام در قوای سه گانه، زیر نظر رهبر معظم انقلاب، تلاش می کنند تا کشور تبدیل به یک الگوی جهانی شود و امیدواری مردم به نظام اسلامی روز به روز بیشتر شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن ساعت 10:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد احمدی،در یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدای شهرستان رستم و بیش از 100 شهید بخش سورنا، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با مشکلات بسیاری از جمله جنگ هشت ساله و تحریم های ظالمانه مواجه بوده که از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده است.
استاندار فارس ادامه داد: جنگ هشت ساله ای که دشمنان به ما تحمیل کردند، یک هزار میلیارد دلار به شکل مستقیم و یک هزار میلیارد دلار نیز به طور غیر مستقیم به کشور خسارت وارد کرد.
احمدی اضافه کرد: امروز نیز می بینیم که یهود و نصارا و مرتجعین منطقه هرگاه که می بینند کشور در حال دست یابی به یک توفیق و موفقیت است در مقابل ما صف آرایی می کنند.
استاندار فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا الگوی بشریت و این منطقه شهید آباد واقعی است.
وی، با اشاره به هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب و کشور افزود: امروز پاسداران ما در مرزها و خارج از مرزهای کشور برای حفاظت از انقلاب اسلامی جان فشانی می کنند و اگر ایثارگری آنها نبود، پای گروه تروریستی داعش به ایران هم باز شده بود.
مقام عالی دولت تدبیر و امید در فارس تصریح کرد: تا شهادت و روحیه شهادت، قدرت نرم و رهبری خردمندانه است، ملت بزرگ ایران سر تعظیم در مقابل هیچ قدرتی خم نخواهد کرد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، بیکاری را مهمترین مشکل منطقه دانست و گفت: مردم این منطقه باید از سرمایه گذاری حمایت کنند تا صنعت و اشتغال گسترش یابد و اشتغال ایجاد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن