تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799789357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجرم سابقه دار طايفه فيوج، بار ديگر دستگير شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجرم سابقه دار طايفه فيوج، بار ديگر دستگير شد
کد خبر: ۴۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 07 February 2015


رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري مجرم سابقه‌دار طايفه فيوج براي هشتمين بار خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، در آذر ماه سال جاري مأموران کلانتري 176 حسن‌آباد به سرنشين يک دستگاه خودرو خودرو تيبا سفيد رنگ مشکوک شده اما راننده تيبا با وجود دستور ايست مأمورين اقدام به فرار مي‌کند که طي يک تعقيب و گريز، راننده خودرو تيبا دستگير و جهت انجام تحقيقات در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار مي‌گيرد.

با انتقال متهم به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ، فرد دستگيرشده به عنوان يکي از مجرمين سابقه‌دار طايفه فيوج با هشت سابقه دستگيري از سال 53 تاکنون، شناسايي شد؛ بررسي سوابق متهم نشان داد که وي هر بار و پس از دستگيري از اسامي مختلف عزت بداقيان، عزت بداقي، عزت مريد، کريم بداقي، عزت حاج مرادي، عزت حاج مرادي استفاده کرده است.

با شناسايي عزت. الف (52 ساله) به عنوان يکي از مجرمين سابقه دار طايفه فيوج و باتوجه به احتمال ارتکاب جرايم از سوي وي (با توجه به فرار از دست مأمورين )، متهم با صدور قرار قانوني از سوي رئيس دادگاه بخش حسن آباد فشافويه و جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسيدگي به جرايم ارتکابي از سوي متهم، کارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ با انجام تحقيقات پليسي اطلاع پيدا کردند که متهم علاوه بر خودرو تيبا توقيف شده، از انواع خودروهاي سواري 206 و پژو 405 نيز استفاده مي‌کند؛ لذا با بررسي جرايم ارتکابي بويژه جرايم مرتبط با مجرمين طايفه فيوج از قبيل «سرقت‌هاي تحت پوشش مأمور» و «کف زني»، کارآگاهان موفق به شناسايي تعدادي از شکات و مالباختگاني شدند که توسط سرنشينان انواع خودروهاي 206 و 405 و به شيوه «کف زني» مورد سرقت قرار گرفته بودند.

با شناسايي تعدادي از شکات و دعوت از آنها جهت مواجه حضوري با متهم، «عزت. الف» از سوي تعدادي از آنها مورد شناسايي قرار گرفت. يکي از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در پارکينگ محل کارم واقع در حسن آباد – بعد از پليس راه، در حال خوردن نهار بودم که يک دستگاه خودرو 206 توقف کرد و راننده آن عنوان کرد که يک مسافر خارجي همراه خود دارد که قصد تبديل دلار به ريال ايراني را دارد؛ به اين بهانه راننده از من درخواست کرد تا پول‌هاي خودم را به مسافرش که همين آقا (متهم) بود نشان دهم؛ متهم که در آن زمان قادر به صحبت کردن به زباني فارسي نبود، با اشاره از من درخواست کرد تا مقدار از پول‌هاي ايراني را به او نشان دهم و من نيز به سادگي مقداري از پول‌هاي خود را در اختيارش قرار دادم اما او پس از بهم زدن پول‌ها و با اشاره به من فهماند که اين پول‌ها بدرد او نمي‌خورد ! و پس از بازپس دادن پول‌ها، سوار 206 شد و بهمراه راننده از محل دور شد ؛ پس از خوردن نهار بود که متوجه شدم مبلغ 700 هزار تومان از من سرقت شده است».

مالباخته‌اي ديگر نيز در اظهاراتي مشابه عنوان کرد که متهم با همدستي راننده يک دستگاه خودرو پژو 405 دلفيني رنگ اقدام به سرقت مشابه از او کرده و از وي مبلغ 600 هزار تومان سرقت شده است.

راننده يک دستگاه خودرو کاميون نيز پس از شناسايي متهم به کارآگاهان گفت: «حدودا ساعت 15 روز سوم مرداد93 با خودروي کاميون خود جهت استراحت مقابل رستوران.... توقف کرده بودم که يک دستگاه خودروي پژو نقره اي رنگ با دو نفر سرنشين مقابل خودروي بنده توقف و سرنشين خودرو (متهم) با ايماء و اشاره و با لهجه ترکي اظهار داشت که اهل استانبول است و آدرس فرودگاه امام (ره) را سوال کرد و به بنده اظهار داشت مقداري دلار دارد و براي حساب کردن کرايه آژانس ميخواهد پول ايراني را بشناسد؛ بنده نيز مقداري پول نقد داخل کيف دستي ام را به وي نشان داده و پس از رويت پولها تشکر کرد و محل را ترک کردند. پس از مدتي متوجه شدم که يک ميليون و 700 هزار تومان وجه نقد را هنگام رويت پول داخل کيف دستي با شيوه و شگرد خاص خود سرقت کرده است».

سرهنگ کارآگاه حسين زارع، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «باتوجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرايم مختلف و شناسايي متهم از سوي تعدادي از مالباختگان و به جهت شناسايي ديگر جرايم ارتکابي و بويژه ساير شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي مقام محترم قضايي جهت شناسايي صادر شده است؛ لذا از کليه شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شکايات خود به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در شهرري – خيابان آستانه مراجعه کنند».













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن