تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت و تبعيت از ولايت فقيه پيام راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۱۸ب.ظ)
امام جمعه خرم‌آباد: وحدت و تبعيت از ولايت فقيه پيام راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال است نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: يکي از پيام‌هاي امسال 22 بهمن وحدت و تبعيت از ولايت فقيه، ايستادگي و استقامت در اهداف انقلاب اسلامي و دفاع و پشتوانه از رهبر انقلاب اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته ضمن گراميداشت يوم‌الله دهه فجر و دعوت از اقشار مختلف لرستان براي حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن، اظهار کرد: 22 بهمن عيد بزرگ ملت ايران است از اين رو شرکت گسترده مردم در اين راهپيمايي بار ديگر توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌کند.
وي با بيان اينکه پيروزي انقلاب اسلامي بزرگترين حادثه قرن بيستم بوده،افزود: در سايه انقلاب اسلامي دستاوردهاي بزرگ و جهاني ايجاد شده که امروز ايران اسلامي در دنيا بالنده و با عظمت از آن ياد مي‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد با بيان اينکه انقلاب اسلامي تفکر ديني و اسلام را در دنيا زنده کرد و سرآغاز الهام‌بخش حرکت ضد استکباري و ضد استعماري در دنيا شده است،افزود:امروز حرکات ضد استکباري در دنيا به برکت انقلاب اسلامي در حال گسترش است و اين انقلاب باعث شده که حريّت، آزادگي و استقلال را براي کشورهاي دنيا به ارمغان بياورد.
نماينده ولي فقيه در لرستان تصريح کرد: انقلاب اسلامي منشأ بيداري در جهان اسلام شده و هرساله شاهد سقوط و سرنگوني ديکتاتورهاي منطقه به برکت انقلاب اسلامي يکي پس از ديگري هستيم.
ميرعمادي افزود: انقلاب اسلامي ايران مبدا تحول عظيم در عرصه فرهنگ، سياست، اقتصاد و اجتماع شده است از اين رو اين انقلاب با اين عظمت مخالف و دشمن دارد،‌پس کساني که منافع آنها به خطر افتاده و دستشان از ايران اسلامي قطع شده به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و بايد هوشيار باشيم.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان تلاش مي‌کنند که به بعد اسلاميت نظام، استقلال ايران اسلامي و به اصل ولايت فقيه ضربه بزنند.
وي خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تلاش مي‌کنند با ترويج اسلام آمريکايي به بُعد اسلاميت نظام و استقلال آن آسيب بزنند. همانطور که اعلام مي‌کنند شرط برداشت کامل تحريم‌ها در اين است که استقلال ايران بايد از دست برود.
امام جمعه خرم‌آباد ضمن تاکيد بر راهپيمايي 22 بهمن عنوان کرد: شرکت در راهپيمايي 22 بهمن تمام نقشه‌هاي شوم دشمنان را نقش بر آب مي‌کند از اين رو امسال راهپيمايي 22 بهمن از اهميت بيشتري برخوردار است، زيرا امروز ما در شرايطي بسر مي‌بريم که غرب و اروپا اسلام‌ستيزي و اسلام‌هراسي را آغاز کرده و به پيامبر اسلام اهانت نموده و از اسلام تکفيري و داعشي حمايت مي‌کنند، درحالي که ايران اسلامي پرچمدار اسلام ناب است.
وي يادآور شد: به خاطر عشق به پيامبر و اسلام ناب محمدي امسال اقشار مختلف مردم يک بار ديگر در راهپيمايي پرشکوه 22 بهمن شرکت کرده و مردم ايران اعلام مي‌کنند که ما بر آرمان‌هاي انقلاب پايبند و در برابر زورگويي آمريکا ايستادگي و هرگز تسليم نمي‌شويم.
وي پيام راهپيمايي 22 بهمن امسال را وحدت، استقامت بر اصول و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: يکي از پيام‌هاي امسال 22 بهمن وحدت و تبعيت از ولايت فقيه، ايستادگي و استقامت در اهداف انقلاب اسلامي و دفاع و پشتوانه از رهبر انقلاب اسلامي است.
ميرعمادي به بازتاب نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و آمريکاي شمالي اشاره کرد و گفت: در اين نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اعلام کرده که به دنبال اسلام راستين باشند نه آنچه که دولت‌هاي غربي بيان مي‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد تصريح کرد: علي‌رغم تمام تلاش غرب و استکبار جهاني براي جلوگيري از پيام مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و امريکاي شمالي اما نامه مقام معظم رهبري بازتاب‌هاي خوبي داشته و به دست جوانان اروپايي و آمريکايي رسيده است.
وي پرتاب ماهواره به فضا را تبريک گفت و خاطرنشان کرد: پرتاب ماهواره به فضا نشان از تداوم بالنده علمي کشور دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن