تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اسدآباد مطرح کرد وحدت کلمه و تبعیت از ولایت عوامل مصونیت‌بخش انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اسدآباد مطرح کرد
وحدت کلمه و تبعیت از ولایت عوامل مصونیت‌بخش انقلاب
امام جمعه اسدآباد گفت: تا زمانی که به وحدت کلمه و حرکت در مسیر ولایت توجه کنیم، هیچ آسیبی به انقلاب و فرهنگ دینی ما وارد نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: وحدت کلمه و تبعیت از ولایت عوامل مصونیت‌بخش انقلاب



به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی‌مجد پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اداری و خانواده‌های معظم شهدا شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: دیدگاه و نگرش امروز ملت ایران نسبت به انقلاب یک دیدگاه ولایتی است.

وی با بیان اینکه نیروی محرکی که مردم را برای انقلاب کردن هدایت کرد، وجود امام خمینی(ره) بود، افزود: امروز افتخار ملت ایران این است که در سایه انقلاب در جهان عزت‌مند و سربلند شده است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه نظام دیکتاتوری و نظام سلطه به دنبال تخریب فرهنگ دینی ملت ایران بود، تصریح کرد: حاصل انقلاب اسلامی ایجاد تحولات فرهنگی از جمله توجه به مسئله عفاف و حجاب بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از انقلاب اسلامی و اثرگذاری آن در جهان سخت در هراس هستند زیرا منافع آنها را به خطر انداخته است، گفت: دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، زیرا نور اسلام جهان را فرا گرفته و موجب نابودی کفر خواهد شد.

حسینی‌مجد گفت: تا زمانی که به وحدت کلمه و حرکت در مسیر ولایت توجه کنیم، هیچ آسیبی به انقلاب و فرهنگ دینی ما وارد نمی‌شود.

وی به دستاوردها و آثار و برکات انقلاب اسلامی در طول سه دهه اشاره کرد و افزود: باید دستاورهای نظام و انقلاب مرور شود و همه مسئولان با حضور در جشن‌های انقلاب یاد و خاطره همه شهدا گرامی بدارند.

انتهای پیام/89008/غ20

93/11/12 - 14:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن