تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806243371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمله هسته‌ ای، ایران را به زانو درآورید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: با حمله هسته‌ ای، ایران را به زانو درآورید


یک روزنامه آمریکایی روز جمعه در مقاله‌‌ای خواستار حمله هسته‌ای به تأسیسات هسته‌ای ایران شد و دیدگاه‌هایی را که جان انسان‌‌ها را با هم برابر می‌دانند رد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فارس، یک روزنامه محلی آمریکا در مقاله‌ای امروز (جمعه) با این ادعا که ایران تنها چند ماه با رسیدن به بمب اتمی فاصله دارد، نابودی تأسیسات غنی‌ سازی اورانیوم ایران را با حملات اتمی،خواستار شد.

روزنامه «اینتلیجنسر»، چاپ پنسیلوانیا با انتقاد از دیدگاه‌هایی که فرهنگ‌ها و جان انسان‌ها را برابر می‌دانند، خواستار حمله اتمی به تأسیسات هسته‌ای ایران بدون توجه به پیامدهای آن شد.

پیتر لاشانس، نویسنده این مقاله، با این ادعا که ایران تنها چند ماه با رسیدن به بمب فاصله دارد، بی‌ میلی تهران برای رسیدن به توافق هسته‌‌ای را قابل توجیه دانسته و نوشت: «به طرز دردناکی آشکار است که طرف ما علاقه بیشتری به رسیدن به توافقی از هر نوع و گونه با ایران دارد.»

نگارنده به این سوال که «آمریکایی‌ها باید در برابر طبقه حاکم ایران که حاضر به توافق هسته‌ای با ایران نیستند چه بکند؟» این طور پاسخ می‌دهد: «من می‌گویم سرسخت شوید، واقعاً سرسخت؛ قبل از این که ایران ساخت بمب هسته‌ ای را تکمیل کند.»

نگارنده با رد راهکارهایی مانند حمله سایبری به تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم ایران و یا استفاده از نیروهای ویژه برای نابودی تأسیسات هسته‌ای این کشور خواستار استفاده از سلاح‌های تاکتیکی هسته‌ای برای نابودی کامل این برنامه شده است.

لاشانس می‌نویسد: «می‌توانیم از نیروهای عملیات ویژه استفاده کنیم اما تأسیسات ایران در اعماق زمین هستند و به خوبی از آنها محافظت می‌شود. سلاح‌های هسته‌ای آمریکا بدون گرفتن جان مردم آمریکا و با اثرات انتشار محدود این کار را می کنند.»

در ادامه این مقاله آمده است: «وقتی این کار را انجام دادیم، دوباره سر میز مذاکره‌ای که دولت ایران به شدت خواستار توافق است می‌آییم. هنوز توافق نمی‌کنند؟ یک یا دو تأسیسات دیگر را به بخار تبدیل کنید. ایران برای تغییر اوضاع به زانو در می‌آید.»

نویسنده به انتقاد از ترویج دیدگاه‌های «نسبیت‌ گرایی اخلاقی» در محیط‌ های آموزشی آمریکا پرداخته و می‌نویسد این موضوع سبب شده است، عموم مردم آمریکا بر خلاف دوران حملات اتمی هیروشیما و ناکازاکی بیشتر از خودشان، نگران جان بقیه باشند.

لاشانس می‌نویسد: «نسبیت‌ گرایی اخلاقی که در دانشگاه‌ها و محافل سیاسی ما ترویج می‌شود به آمریکایی این دیدگاه را داده است که تمام فرهنگ‌ها برابرند. قبل از نسبیت‌‌ گرایی اخلاقی عموم آمریکایی‌ها درباره زندگی سربازهای آمریکایی نگرانی بیشتری نسبت به دشمنان ما داشتند. به همین دلیل بود که اکثر آمریکایی‌ها کشتار وحشتناک غیرنظامیان در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن را پذیرفتند. (اکنون) مردم آمریکا تحملشان برای جنگ واقعی که در جریان آن تلفات غیرنظامی زیادی وجود داشت را از دست داده‌اند.»

وی با انتقاد از این وضعیت می‌نویسد، بر خلاف گذشته اکنون برای آمریکایی‌ها دشوار است تا حتی یک عملیات تخریب یک روزه اما همه جانبه علیه «تأسیسات هسته‌ ای یک کشور تروریست اسلامی» را تحمل کنند. لاشانس می‌نویسد، مردم آمریکا حتی اگر میزان تلفات حمله هسته‌ای آمریکا به ایران کم باشد و میزان انتشار مواد هسته‌ای کم هم باشد، تحمل اندکی برای آن دارند. این روزنامه و نویسنده آن در حالی این ادعاها را در آستانه مذاکرات ایران و گروه 5 + 1 ودر حالی مطرح می کنند که  مهلت توافق جامع هسته ای در حال پایان است و افکار عمومی جهان متوجه شده اند که فشارهای کنگره و دولتمردان آمریکایی با اذعان آنها به این که ایران با ید شرایط  آنها را بپذیرد در غیر این صورت همه گزینه ها علیه ایران روی میز است، در حال افزایش است. همچنین آمریکا برخلاف توافقنامه  مقدماتی هسته ای در ژنو که باید تحریم ها  تا پایان مذاکرات متوقف می شد، همچنان  تحریم هعا علیه ایران را افزایش داده است .


جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن