تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820523549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شور عاشورايي و حماسه مهدوي در عالم انتشار يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱۶ق.ظ)
رئيس جامعه‌المصطفي: شور عاشورايي و حماسه مهدوي در عالم انتشار يافته است رئيس جامعه‌المصطفي گفت: به برکت انقلاب اسلامي ايران، شور عاشورايي و حماسه مهدوي در عالم انتشار يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، حجت الاسلام والمسلمين اعرافي درديدار با رئيس مؤسسة آينده روشن، گفت: يکي از موتورهاي حرکتي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران، مقوله انتظار و مهدويت بوده و انقلاب اسلامي، همواره، از انديشه مهدويت تأثير پذيرفته است.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، با اشاره به عجين بودن انتظار مهدوي و انقلاب اسلامي، اظهار داشت: از سوي ديگر، انقلاب اسلامي ايران نيز در گسترش فرهنگ مهدويت تأثيرگذار بوده است.
امام جمعه قم، با بيان اين‌که هر جا نام انقلاب اسلامي مطرح بوده، مهدويت هم مطرح شده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامي ايران، شور عاشورايي و حماسه مهدوي در عالم انتشار يافته است.
رئيس جامعه‌المصطفي(ص)، ضمن بيان اين‌که انقلاب اسلامي و اين انديشه به يک‌ديگر گره خورده، خاطرنشان ساخت: يکي از مهم‌ترين وظايف ما، رواج انديشه مهدويت به شمار مي‌رود.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، با تأکيد بر اين‌که مي‌توان نور مهدويت را در کارهاي مختلف منعکس کرد، بيان نمود: با توجه به فعاليت تعداد زيادي از انجمن‌هاي طلاب در جامعه‌المصطفي(ص)، مي‌توان از توانايي‌ آنها در زمينه تبليغ مهدويت بهره برد. همچنين در سايت‌ها و مجلات اين انجمن‌ها، بخشي براي مطرح کردن مباحث مربوط به مهدويت در نظر گرفته و به فعاليت در اين عرصه اهتمام شود.
وي، با بيان اين‌که بايد بتوانيم از محتواي فکري توليد‌شده در مؤسسة آينده روشن در انجمن‌هاي فرهنگي طلاب المصطفي(ص) و جاري و ساري کردن آن استفاده نماييم.
حجت الاسلام والمسلمين اعرافي، با اشاره به ارتباط تنگاتنگ جامعه‌المصطفي(ص) با کشورهاي ديگر، از ظرفيت شبکه‌هاي دانش‌آموختگان المصطفي(ص) و توانايي آنان براي فعاليت در اين عرصه سخن گفت و معاونت ارتباطات و بين‌الملل جامعه‌المصطفي(ص) را براي فعاليت در اين زمينه، يکي از گزينه‌هاي مناسب و کارآمد برشمرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن