تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزنی هسته ای در حاشیه نشست امنیتی مونیخ


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رایزنی هسته ای در حاشیه نشست امنیتی مونیخ


آقای ظریف، وزیر امور خارجه، از مذاکرات مفصل با همه طرف های عضو گروه ۱+۵ در حاشیه نشست امنیتی در مونیخ خبر داد. عراقچی نیز گفت: این مذاکرات تا یکشنبه ادامه می یابد. بعیدی نژاد: «اگر توافقی نشود، دو طرف می‌توانند به مواضع قبلی خود برگردند.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رایزنی های هسته ای ایران و گروه 1 + 5  از امروز، جمعه، در شهر مونیخ آلمان ادامه می یابد.
وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ و رایزنی های هسته ای، پنجشنبه شب عازم آلمان شد. آقای ظریف پیش از عزیمت به مونیخ، با بیان اینکه مذاکرات از عصر جمعه آغاز می شود، گفت: در حاشیه اجلاس مونیخ، با همه طرف ها به صورت دوجانبه مذاکرات مفصل صورت خواهد گرفت.   وی افزود: چینی ها دراین اجلاس در سطح وزیرخارجه حضور ندارند و روسیه  هم هنوز مشخص نیست در چه سطحی شرکت می کند.   سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده کشورمان، نیز با بیان اینکه بیشتر وزیران امور خارجه کشورهای عضو گروه 5+1 در مونیخ حاضر هستند، گفت: این مذاکرات تا یکشنبه ادامه می یابد.   معاون وزیر امور خارجه افزود،  با توجه به جمع‌ بندی گفتگوهای دوجانبه با وزیران امور خارجه 1+5 در مونیخ، درباره ادامه روند مذاکرات تصمیم‌ گیری خواهد شد.

بعیدی نژاد، مدیرکل سیاسی و امنیت بین‌ المللی وزارت امور خارجه، نیز که در چارچوب مذاکرات هسته ای، به روسیه رفته است، گفت: ایران و کشورهای 5+ 1 تلاش می کنند به توافق جامع دست یابند، اما بدیهی است که اگر توافقی در این خصوص حاصل نشود، دو طرف می‌توانند به مواضع قبلی خود برگردند.   بعیدی نژاد با اشاره به تلاش کنگره آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران، هشدار داد: با تصویب تحریم‌ های بیشتر، برنامه‌ های هسته‌ ای ایران ادامه خواهد یافت و حتی سانتریفیوژهای بیشتری فعال خواهند شد.   وی افزود: در این صورت، اگر در آینده بخواهند بار دیگر با ایران مذاکرات کنند، باید مطابق شرایط فنی همان مقطع، یعنی با ایران دارای ظرفیت و فناوری هسته‌ای بالاتر گفتگو کنند.


جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن