تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799942066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از پيگيري مصوبات سفر رهبري تا راه اندازي دوباره واحدهاي نيمه تعطيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۱۸ق.ظ)
سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه؛ از پيگيري مصوبات سفر رهبري تا راه اندازي دوباره واحدهاي نيمه تعطيل رضا رحيمي گفت: محوري ترين برنامه و مژده در ايام دهه فجر براي صنعت کرمانشاه راه اندازي دوباره 36 واحد از 220 مرکز تعطيل صنعتي در استان و همچنين پيگيري بازگشت مصوبات تجاري سفر مقام معظم رهبري به اين خطه با حداقل سود بانکي است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه بهترين مژده همزمان با گراميداشت دهه فجر در کرمانشاه را براي شهروندان، حيات دوباره واحدهايي همچون توليد روغن نباتي، رب گوجه و ... با اشتغالزايي بيش از 200 نفر، آغاز بکار واحدهاي نيمه فعال شهرک هاي صنعتي و همچنين بازسازي رسمي واحد توليد اسيد سيتريک که بهترين اسيد سيتريک دنيا را توليد مي‌کند عنوان کرد.
وي ادامه داد: طي نه ماه اخير علاوه بر تلاش در مسير راه اندازي اين واحدها در دهه فجر، حدود 25 واحد ديگر هم با سرمايه گذاري 330 ميليارد ريال و اشتغال زايي مستقيم 337 نفر راه اندازي شده بودند و در همين راستا قصد داريم با ايجاد فضاي مساعد جذب تسهيلات آسان و همچنين فضاي ايمن براي تجار بخش خصوصي، جاني تازه به واحدهاي صنعتي کرمانشاه ببخشيم.

تبديل پژوهش به صنعت در دستور کار قرار دارد
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نگاه دانش محور در بطن صنعت و تجارت استان را جزء اولويت هاي کاري خود عنوان کرد و افزود: با تدوام حضور فعال و ارتباط بيشتر با جامعه علمي، دانشگاه ها و پژوهشگران استان سعي براين مهم قرار گرفته که با ايجاد آشتي و اعتماد دوطرفه بين جامعه صنعتي و علمي مسير رشد و رونق اقتصادي را هر چه زودتر طي کنيم.
رحيمي با بيان اين مطلب که استفاده از تجارب مراکز دانش بنيان و بها دادن به ايده هاي کارآفرينان يکي از ارکان مهم توسعه صنعتي کرمانشاه محسوب مي شود، خاطرنشان ساخت: در ادامه همين مسير هم توانسته ايم موفقيت هاي قابل توجهي را در زمينه توليد صنايع غذاي، کشاورزي و پتروشيمي استان کسب کنيم.

تلاش در کاهش سود تسهيلاتي مصوبات سفر مقام معظم رهبري براي جامعه صنعتي کرمانشاه
رضا رحيمي در ادامه ابراز داشت: مصوبات و تسهيلات خوبي در طي سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبري به بخش صنعت کرمانشاه تعلق گرفته بود که متاسفانه از سود بانکي بالايي برخوردار بود و طي اين مدت با رايزني ها و حمايت هاي ويژه استانداري توانستيم سود تسهيلاتي اين طرح ها را به 8 درصد کاهش دهيم.
وي افزود: در بعد ديگر اين مصوبات از محل کمک هاي فني و اعتباري سفر رهبر (مدظل العالي) به کرمانشاه ميزان 100 ميليارد تومان تصويب شده بود که متاسفانه در گذشته به دليل عدم پيگيري در حال مسير از بين رفتن قرار داشت و خوشبختانه با حمايت همه جانبه مديريت ارشد استان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي موفق به بازگشت اين رقم در بودجه سال 94 براي استان شديم.
رحيمي کل پيشرفت طرح هاي مصوب صنعتي حاصل از سفر رهبري به استان را در بخش ايران خودرو تنها 10 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: اين عدم پيشرفت به علت ناهماهنگي ها و بروز اختلافاتي با حوزه تامين اجتماعي بود که خوشبختانه در اين زمينه هم توانستيم به توافقات و تفاهم هاي لازم دست پيدا کنيم.

صدور 903 پروانه بهره برداري صنعتي در واحدهاي توليدي کرمانشاه
وي درباره پروانه‌هاي بهره‌برداري استان کرمانشاه گفت: تاکنون 903 فقره پروانه بهره‌برداريبا اشتغالزايي کلي 28 هزار نفر اعطا شده که در همين زمينه داراي رتبه 24 در ميان استان‌هاي کشور است و به لحاظ سرمايه‌گذاري 3 هزار و 388ميليارد تومان در واحدهاي صنعتي جذب اعتبار شده که کرمانشاه را در رتبه هفدهم کشوري قرار داده است که از اين ميزان بطور کلي در مجموع سال جاري تاکنون 254 فقره پروانه فعاليت با اشتغالزايي 2 هزار و 700 نفر صادر شده است.
رحيمي بيشترين واحدهاي فعال استان را مربوط به واحدهاي کاني غيرفلزي دانست و ادامه داد: از جمله اين واحدها توليد سيمان، سنگ‌شکن‌ها و واحدهاي فعال حوزه خاک و معدن هستند که 29درصد از کل واحدها صنعتي استان کرمانشاه در اين حوزه قرار دارند و در رتبه بعدي واحدهاي شيميايي با کسب 26 درصد قرار دارند و البته کمترين واحدها در حوزه نساجي، پوشاک و چرم مي باشند.
1461 واحد جواز تاسيس صادر شده است .
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بيان اين مطلب جوازهاي تأسيس به عنوان شاخصي براي علاقه سرمايه‌گذاري مي شود، افزود: در اين زمينه استان کرمانشاه داراي رتبه 19 کشوري و در زمينه اشتغال برآورد شده اين جوازها رتبه 17 کشوري را دارد که البته بيشترين آنها مربوط به واحدهاي صنعتي کاني غيرفلزي بوده است و در رتبه هاي بعدي 32 جواز تأسيس فني و مهندسي و 49 پروانه خدمات فني و مهندسي و همچنين 10 گواهي تحقيق و توسعه در استان کرمانشاه صادر شده است.
وي با اشاره به اينکه 21 شهرک و ناحيه صنعتي در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: مشکل تغيير کاربري شهرک زاگرس رفع و در حال حاضر فاز اول آن آماده بهره‌برداري است و هيچ يک از شهرک ها از نظر تامين امکانات اوليه همچون گازرساني، آب، برق و ... مشکلي نادشته و همچنين در جذب منابع صندوق توسعه ملي رتبه 17 کشوري را دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن