تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مرحله بسيار مهمي از مذاکرات قرار داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۲۵ق.ظ)
بعيدي نژاد: در مرحله بسيار مهمي از مذاکرات قرار داريم عضو مذاکره کننده هسته اي کشورمان گفت: ما در مرحله بسيار مهمي از مذاکرات قرار داريم و در کنار برنامه‌هاي جنبي از هر فرصتي براي مذاکرات دوجانبه استفاده مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد بعيدي‌نژاد که در صدر هياتي براي گفت‌وگوهاي دوجانبه هسته‌اي عازم مسکو شده است، گفت: در اين گفت‌وگوها به مشورت درخصوص مباحث مهم خلع سلاح از جمله تبادل نظر پيرامون کنفرانس آينده معاهده عدم اشاعه سلاح‌هاي هسته‌اي (NPT) و اجراي ديگر معاهدات ممنوعيت سلاح‌هاي کشتارجمعي، و نحوه پيگيري ابتکار ايجاد منطقه عاري از سلاح‌هاي هسته‌اي و ديگر سلاح‌هاي کشتار جمعي در منطقه خاورميانه پرداختيم.
وي با بيان اين‌که در 4 ساعت مذاکره با مقامات روسيه پيشرفت هاي خوبي داشتيم گفت: در ديدار با آقاي ريابکف معاون وزير خارجه روسيه آخرين مرحله مذاکرات را با برخي از کشورهاي گروه 5+1 به اطلاع وي رسانديم و درباره اين‌که ايران و روسيه چه اقدامات مشترکي مي‌توانند به طور هماهنگ داشته باشند گفت‌وگو کرديم.
بعيدي‌نژاد گفت: هرچند ما در مرحله بسيار مهمي از مذاکرات قرار داريم اما در کنار برنامه‌هاي جنبي از هر فرصتي براي مذاکرات دوجانبه استفاده مي کنيم.
وي با بيان اين‌که «در نشست استانبول برخي از مسايل مورد تبادل نطر قرار گرفت و در رابطه با برخي ايده‌هاي مشخص در خصوص پيشبرد مذاکرات رايزني شد» افزود: در ادامه همان مشورت‌ها مذاکرات با مقامات روسيه برگزار شد.
وي با تاکيد براين‌که مسائل مهم و حساسي در مذاکرات وجود دارد گفت: مسايلي از جمله ظرفيت غني‌سازي در ايران از يک طرف و نيز برداشته شدن تحريم‌هاي ظالمانه عليه ايران از مهمترين مسايل اين مذاکرات است که اين موضوعات خود شامل مسايل حقوقي و فني مفصلي هستند.
مديرکل امور سياسي و امنيت بين المللي وزارت امور خارجه گفت: هرچند هم‌اکنون طبيعتاٌ ايران و کشورهاي 5+ 1 تلاش مي کنند توافق جامع به دست بيايد اما بديهي است که اگر توافقي در اين خصوص حاصل نشود طبيعتا دو طرف مي‌توانند به مواضع قبلي خود برگردند. ايران مي‌تواند به توسعه برنامه‌هاي هسته‌اي خود به نحوي که با منافع ملي خودش سازگار باشد بازگردد.
وي با اشاره به اين‌که البته عناصر تندروي کنگره آمريکا ممکن است به رويکرد افزايش تحريم اقدام کنند گفت: اين وضعيت چيزي نيست که هيچ يک از اعضاي مذاکره کننده هسته‌اي با ايران خواهان آن باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن