تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت اسلام آمریکایی با ظلم ستیزی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مخالفت اسلام آمریکایی با ظلم ستیزی
شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان :
مخالفت اسلام آمریکایی با ظلم ستیزی مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: اگر ظلم ستیزی را از اسلام بگیریم اسلام باقی مانده اسلام انحرافی به نام اسلام آمریکایی شکل می‌گیرد که حضرت امام خمینی(ره) در اواخر عمر خود آن را مطرح کردند.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین شریعتمداری ‌در چهارمین شب جشن بزرگ انقلاب در مسجد چهار مردان قم طی سخنانی اظهار داشت: داستان پر ماجرای انقلاب از جایی آغاز شد که اسلام ناب محمدی توسط حضرت امام خمینی(ره)برکرسی حکومت نشست و اگر همچون گذشته در قفسه‌های کتابخانه‌ها می‌ماند، اتفاقات بعدی نیز رخ نمی‌داد.

ویژگی خاص اسلام نابی که امام خمینی(ره) مطرح کردند مخالفتش با ظلم و روش مستکبران عالم بود.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی ویژگی ذاتی اسلام است، افزود: اگر ظلم ستیزی را از اسلام بگیریم اسلام باقی مانده اسلام انحرافی به نام اسلام آمریکایی شکل می‌گیرد که حضرت امام خمینی(ره) در اواخر عمر خود آن را مطرح کردند.

شریعتمداری تصریح کرد: درگیری انقلاب اسلامی با آمریکا درگیری ماهوی و ذاتی است ‌چراکه وجود انقلاب اسلامی موجودیت نظام سلطه را تهدید می‌کند و در عین حال نظام سلطه با موجودیت انقلاب اسلامی مشکل دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه استکبارستیزی جزو ذات نظام اسلامی است، گفت: آنهایی که ایده کنارآمدن با نظام سلطه را در سر دارند، در واقع ایده دست کشیدن از اسلام ناب را اجرا می‌کنند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: وقتی هنوز نظام استکبار از خوی سلطه طلبی خود دست نکشیده است، کنارآمدن انقلاب اسلامی با آمریکا به معنای دست کشیدن از اسلام ناب است.

وی بیان کرد: دشمن سعی دارد فضای کشور را به گونه‌ای ترسیم کند که خودش می‌خواهد نه به صورتی که واقعا وجود دارد، دشمن در این روش نظر خودش را به عنوان نظر اکثریت کشور ‌معرفی کند.
شریعتمداری با بیان اینکه روش‌های دشمن همچون گذشته ساده نیست، تاکیدکرد: دشمن برای رسیدن برای اهداف خود از روش‌های پیچیده بسیاری استفاده می‌کند.
 



93/11/16 - 08:18 - 2015-2-5 08:18:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن