تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804513290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر آتش زدن خلبان اردنی/ این لبخند را به یاد دارید؟


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تصاویر آتش زدن خلبان اردنی/ این لبخند را به یاد دارید؟


تکفیری ها تصاویر سوزاندن خلبان اردنی را منتشر کردند و بعد، با ردیف کردن ده ها حکم و روایت از صحابه صدر اسلام ادعا کردند "اسلام واقعی و شیوه پیامبر (ص) همین است". اما رفتار وقیحانه تر را، کسانی که خود را کدخدای دهکده جهانی می دانند، مرتکب شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با انتشار تصاویر سوزاندن معاذ الکساسبه، خلبان اردنی، بار دیگر موجی از نفرت و انزجار را در فضای رسانه ها به راه افتاد.
معاذ الکساسبه، خلبان 26 ساله نیروی هوایی اردن، روز چهارشنبه 3 دی ماه امسال در اثر سقوط جنگنده اش در منطقه رقه سوریه، به دست تکفیری های داعش افتاد و تلاش های مقامات برخی کشورها برای آزادی یا مبادله او، بی نتیجه ماند.
آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی

آتش زدن خلبان اردنی
این خلبان هفته گذشته در پی شکست های سنگین تکفیری ها در عراق و سوریه و به علت نیاز فوری داعش به یک بهانه تبلیغاتی، در آستانه آزادی و مبادله با ساجده ریشاوی، تروریست دستگیر شده در اردن قرار گرفت، اما با دخالت برخی دولت ها که ترجیح می دادند، افکار عمومی اردنی ها تحت تاثیر قرار گیرد و ژاپن و کشورهای بی طرف نیز به ائتلاف آنها ملحق شوند، داعش از تنگنای رسانه ای خارج شد تا نیازش به یک سوژه تبلیغاتی فوری، رفع شود و خلبان اردنی در بند بماند.

این درحالی است که داعش، مبادله خلبان اردنی با ساجده ریشاوی را بزرگترین پیروزی تاریخ اسلام پس از فروپاشی خلافت اسلامی می دانست و آن را برتر از هر تغییر و تحولی در میدان های جنگ قلمداد می کرد تا عقب نشینی و بیرون رانده شدنش از عین العرب، دیرالزور و دیاله را کم اهمیت جلوه دهد. آنها با افتخار به اعضا و هوادارانشان مژده دادند که با این اقدام، عزت و شرف مسلمانان، پس از یک قرن به آنها بازگشته است. صفحه اصلی داعش ادعا کرد که برای نخستین بار پس از سقوط خلافت اسلام در قرن گذشته، عزت اسلام بازگردانده شد! این صفحه خطاب به مردم اردن که خواستار آزادی خلبان این کشور شده بودند، نوشت: شما که آن همه ادعا می کردید، دیدید که حکومت و کشورتان حتی برای ژاپن هم نوکری می کند؟
ادعای داعش
  تمام این تبلیغات و جشن و شادمانی تکفیری ها برای مبادله خلبان اردنی با ساجده ریشاوی، به سرعت تغییر جهت داد و اکنون، سوزاندن این خلبان، دست مایه تفاخر آنها شده و  ده ها حکم و روایت از برخی علمای اهل سنت و صحابه صدر اسلام برگزیده و منتشر می شود تا "چهره واقعی اسلام" به نام تکفیری های داعش به نمایش گذاشته شود.

رفتار وقیحانه تکفیری ها، با تظاهر فریبکارانه حامیانشان تکمیل شد و نخستین کسانی که در برابر آن جبهه گرفتند، نخستین حامیانشان بودند که هنوز هم خود را کدخدای دهکده جهانی می دانند.

پیام دیوید کامرون به خلبان اردنی

پس از مقامات فرانسوی و امریکایی، که یک سال پیش متحد شدند که دوشادوش تکفیری ها در خاک سوریه علیه دولت این کشور وارد جنگ شوند، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز، از اقدام تکفیری ها ابراز ناراحتی و خشم کرد و گفت: اکنون من، همراه با خانواده معاذ، دعا می کنم.
کامرون بازهم از جایگاه کدخدای دنیا صحبت کرد و گفت: این رفتار وحشیانه، تنها سبب تقویت عزم و اراده ما برای نابودی آنان خواهد شد. ما تا زمانی که این افراط گرایان شیطانی و ایدئولوژی مسموم آنان شکست ندهیم ، از تلاش باز نخواهیم ایستاد.
لبخند کامرون به وحشیگری تکفیری ها


دیوید کامرون در حالی از بغض خود برای معاذ گفت که هنوز تصویر لبخند او، هنگامی که برای تکفیری ها سلاح می فرستاد، در رسانه ها دیده می شود.

نخست وزیر انگلیس که به همراه مقامات امریکا و فرانسه، اجلاس جی 8 را تبدیل به نشستی برای جمع آوری کمک های بیشتر برای تکفیری ها کرده بودند، پس از ناکام ماندن در جلب رضایت روسیه برای عقب کشیدن از موضوع سوریه، در نشست خبری مشترک خود با ولادیمیر پوتین، از او انتقاد کرد و گفت: شما نباید در جبهه مقابل ما بایستید. ما قصد داریم قوانین محدود کننده ارسال سلاح از اتحادیه اروپا به مبارزان در سوریه را تغییر دهیم، اما اگر موفق نشویم، به حمایت از گروه های مبارز در سوریه ادامه می دهیم و به صورت مستقل برای آنها سلاح می فرستیم. همانطور که روسیه به دولت سوریه سلاح فروخته است.
پوتین: آنها اعضا بدن دشمنانشان را می خورند


ولادیمیر پوتین در پاسخ به کامرون گفت: روسیه بر اساس مقررات و قرارداها، بدون آنکه هیچ قانون بین المللی را نقض کند به دولت قانونی سوریه سلاح می دهد، این درحالی است که غرب به کسانی که اعضای بشر را می خورند، سلاح می دهد.
او گفت آیا شما منکر این هستید که آدم نمی تواند از کسانی حمایت کند که نه تنها دشمنانشان را می کشند بلکه بدن های آنها را می شکافند و تکه های بدن آنها را در برابر دوربین و در ملاء عام می خورند؟ آیا این ها کسانی هستند که شما از آنها حمایت می کنید؟
حمایت انگلیس از داعش قلب خوار


رئیس جمهور روسیه ادامه داد: آیا این ها همان کسانی هستند که قرار است مسلحشان کنید؟ پس این احتمالا هیچ ربطی به ارزش های انسانی که صدها سال است در اروپا درباره آن وعظ و خطابه صورت می گیرد ندارد.
قلب خوردن تکفیری ها


کامرون که می دانست همه خبرنگاران، تصویر رفتار وحشیانه تکفیری ها هنگام شکافتن سینه یک سرباز سوری و به دندان کشیدن قلب او را دیده اند، لبخند زد و با همان لبخند گفت: می بینید که ما و آقای پوتین درباره کسانی که با دولت بشار اسد می جنگند، اختلاف نظر زیادی داریم، اما من به شما اطمینان می دهم که چنین رفتاری در میان آنها به ندرت رخ می دهد و اغلب آنها طرفدار آزادی و دشمن دیکتاتوری هستند!


چهار شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن