تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802520573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات:دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است/دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیر اطلاعات:دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است/دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست
وزیر اطلاعات گفت: دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است و از کسانی که مسیرهای نادرست می روند می خواهیم دعواهای جناحی را کنار بگذارند و دست به دست هم دهند تا کشور را به عزت بیشتر برسانیم.
روز نو : وزیر اطلاعات گفت: دروغ، تهمت و بازی با آبروی افراد آبرودار، به نام انقلاب ناپسند است و از کسانی که مسیرهای نادرست می روند می خواهیم دعواهای جناحی را کنار بگذارند و دست به دست هم دهند تا کشور را به عزت بیشتر برسانیم.
به گزارش روزنو،حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در مسجد صفاری کاشان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست و شب و روز برای امید دادن به ملت تلاش و کار می کند.


وی تصریح کرد: در چند سال اخیر ادب صدمه دید و دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا ادب به جامعه برگردد؛ خصوصیت دولت تدبیر و امید این است که انقلاب را متعلق به همه دانسته و بحث چپ و راست را مثل تیم های ورزشی می داند.


وی این نوع نگاه را تفاوت دولت یازدهم با دولت های گذشته برشمرد و افزود: بحث های سیاسی و گلاویزهای 17 سال گذشته هیچ چیز عاید این ملت نکرد و این فضاها امتحان و تجربه ای برای همه بود.


وی با بیان این که دولت تدبیر و امید می خواهد زیر چتر رهبری وحدت به جامعه برگردد، گفت: امروز سایه رهبری بر تمام کشور و جریان ها و سلایق سیاسی گسترده است و هنر این است که سربازان زیر چتر ولایت را بیشتر کنیم.


وی گفت: اگر در این شرایط تحریم و کاهش قیمت نفت دولت بتواند مملکت را سرپانگهدارد هنر کرده و دولت تدبیر و امید در حال تلاش در این مسیر است. 


وزیر اطلاعات حمایت از سرمایه گذار را الزامی و متفاوت از حمایت از سرمایه دار دانست و گفت: مردم باید در جامعه احساس امنیت کنند و وزارت اطلاعات امروز رسالت خود می داند فضای فعالیت اقتصادی و جامعه را از امنیت علمی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار کند.


وزیر اطلاعات تاکید کرد: امروز تمام دشمنان انقلاب دست به دست هم داده اند، یک عده با تحریم و یک عده با کاهش قیمت نفت و هدف قرار دادن در آمد کشور می خواهند به انقلاب ضربه زنند اما این ملت نشان داده اند هرچه شرایط سخت تر شده اراده آنها نیز مصمم تر گشته است.


علوی با بیان این که دولت تدبیر و امید تمام توانش را بکار گرفته تا قطار انقلاب به حرکت خود ادامه دهد، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی با همت مردم و تدبیر دولت، توانمندی علمی فرزندان انقلاب با پرتاب ماهواره «فجر» به رخ دشمنان کشیده می شود.


وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور افزود: در این شرایط و تنگناها هر چه دعواهای سیاسی کمرنگ تر و وحدت بیشتر شود دشمن مایوس تر می شود.


وزیر اطلاعات در سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان به عنوان نماینده دولت روز چهارشنبه میهمان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل است.




تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن