تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد در جنگ نرم عليه دشمن موفق باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۴۰ب.ظ)
فرمانده نيروي دريايي ارتش: بايد در جنگ نرم عليه دشمن موفق باشيم فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: بايد در جنگ نرم عليه دشمن موفق باشيم و اين راه پربرکت را ادامه دهيم و ارزش‌هاي انقلاب را حفظ کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در محفل انس با قرآن کريم، که در مسجد الغدير ستاد اين نيرو با حضور مسئولان، فرماند‌هان ارتش برگزار شد، ضمن تبريک دهه فجر، افزود: نتايج ارزشمند انقلاب اسلامي در سه بُعد خلاصه مي‌شود؛ همان سه بُعدي که شعار ملت قهرمان ايران اسلامي در زمان پيروزي انقلاب بوده است و آن شعار همان استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بوده است. آنچه که امروزه ما را به اين بالندگي رسانده است، توجه به اين ابعاد است.
سياري با اشاره به استقلال اقتصادي، بيان کرد: اگر ما منابع زير زميني چون نفت و ... در کشور داريم در سال‌هاي قبل از انقلاب تمامي بهره‌برداري‌اش در اختيار ديگران بوده است و آنها هم بخاطر منافع خودشان از آن استفاده مي‌کردند و چيزي براي کشور ما نداشته است و حال آنکه امروزه مي‌بنيم که چه مسير پيشرفتي را سير کرده‌ايم چنانکه هر روز شاهد رشد صعودي اين پيشرفت هستيم.
وي با اشاره به اينکه اينها از افتخارات بزرگ کشور است و با اشاره به استقلال فرهنگي، عنوان کرد: در زمان قبل از انقلاب در فرهنگ کشورمان استقلال نداشتيم و کاملا در همه امور فرهنگي، در صدا و سيما، تبليغات، رسانه و فرهنگ حاکم بر جامعه، از مطالبي که ديگران به ما تزريق مي‌کردند، تبعيت مي‌کرديم اما امروزه به برکت انقلاب، استقلال فرهنگي کاملي داريم.
سياري اشاره کرد: در 12 فروردين ماه سال 58 رفراندوم انجام شد و از مردم نظر خواستند که چه حکومتي در کشور پس از انقلاب برپا شود که برخي مي‌گفتند جمهوري عدل اسلامي، جمهوري دموکراتي اسلامي، جمهوري خلق اسلامي و هر کس نظري داشت اما حضرت امام(ره) فرمودند «جمهوري اسلامي» که بيش از 98 درصد مردم به جمهوري اسلامي رأي دادند.
وي با اشاره به شعار سوم اين ملت در زمان انقلاب «جمهوري اسلامي»، بيان کرد: اين به معناي اين است قانون و مقررات و دولتي که مقرراتش از دل اسلام بيرون بيايد و خيلي از کشورها فکر مي‌کردند که چنين نظامي که نمونه‌اي در جهان ندارد، چگونه ملت ايران مي‌خواهند آن را پياده کنند اما ثابت شد که شايسته‌سالارترين نظام‌ها و مردم‌سالارترين نظام‌ها که ارزش‌هاي حاکم بر آن از دل قرآن و اسلام بر مي‌آيد نظام جمهوري اسلامي ايران است.
وي با اشاره به اينکه امروزه مي‌گوييم سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن مي‌گيريم و از استقلال تا آزادي و جمهوري اسلامي را مردم انقلابي، با همت بلند اين ملت حفظ کردن و به اينجا رساندن، تصريح کرد: در جامعه فعلي نگاه کنيم که براي حفظ، بقا و ارتقاي سطح جايگاه جمهوري اسلامي ايران و حفظ شعارهايي که اول انقلاب داده‌ايم (استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي)، امروزه در کشور ما برقرار است و با خون شهدا آبياري شده است مردم چه ايستادگي و مقاومتي مي‌کنند و ببينيم که دشمن ما در جهان چگونه نسبت به جمهوري اسلامي اقدام مي‌کند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش بيان کرد: به هر حال انقلاب داراي دشمناني است که داراي امکانات فراوان در بُعد جنگ نرم و تبليغاتي هستند و دشمن امروز به دنبال اين است که با جنگ نرم و با تسلطي که بر دنياي رسانه دارد، ارزش‌هايي که براي انقلاب قائل هستيم را کمرنگ کند، چون منافعش در اين نيست چنانکه آنان منافعشان پس از پيروزي انقلاب اسلامي از بين رفته است و دشمنان به دنبال منافع خودشان هستند تا با جنگ نرم و امکاناتي که در اختيار دارند، ارزش‌هاي مهم انقلابي کشورمان را کمرنگ کند.
وي با اشاره به اينکه هيچ کجاي دنيا نمونه ندارد که مردمي با اين درصد بالا پاي صندوق‌هاي رأي بيايند و خودشان با آزادي و استقلال تمام سرنوشت سياسي کشورشان را رقم بزنند، تأکيد کرد: اينها يعني مردم ما ايستاده‌اند و با هدايت و رهبري مقام معظم رهبري به پايان انقلاب و شهدا ايستاده‌اند و تمام مشکلات را تحمل مي‌کنند؛ چنانکه امروزه شاهد پيشرفت روز افزون اين ملت هستيم.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به پيشرفت‌هايي که در علم نانو يا سايرفناوري‌ها داشته‌ايم و مردم در نسل‌هاي بعدي انقلاب نيز آگاهانه و شجاعانه ايستاده‌اند، تأکيد کرد: بايد در جنگ نرم عليه دشمن موفق باشيم و اين راه پربرکت را ادامه دهيم و ارزش‌هاي انقلاب را حفظ کنيم و روز به روز جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي را بالا ببريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن