تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور فناوري‌هاي جديد کشاورزي آذربايجان غربي به کردستان عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
صدور فناوري‌هاي جديد کشاورزي آذربايجان غربي به کردستان عراق رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان غربي ،در راستاي توسعه روابط و گسترش زمينه هاي همکاري در بخشهاي مختلف کشاورزي استان آذربايجان غربي بااقليم کردستان عراقاعلام آمادگي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسمعيل کريم زاده در جريان بازديد عبدالستار مجيدالقادر وزير کشاورزي و منابع آبي اقليم کردستان عراق از چند واحد توليدي کشاورزي در اروميه با اشاره به زمينه‌هاي متعدد موجود همکاري ميان دو طرف، در حوزه فناوري‌هاي کشاورزي اظهار کرد: استان آذربايجان غربي در حوزه‌هاي صادرات محصولات، ماشين آلات کشاورزي ، خدمات فني ، مهندسي و تحقيقاتي در حوزه کشاورزي به طور کامل آمادگي همکاريهاي لازم را دارد.
کريم زاده با بيان اينکه استان آذربايجان غربي يکي از قطبهاي مهم توليدات کشاورزي در کشور به شمار مي رود ، افزود : ما آمادگي داريم به اقليم کردستان عراق کارشناسان مجرب درحوزه هاي مختلف تحقيقاتي و ترويجي اعزام کنيم و از حضور کارشناسان آن اقليم در بخش هاي مختلف کشاورزي استقبال مي‌کنيم.
به گزارش روابط عمومي جهاد کشاورزي آذربايجان غربي،وي اظهارکرد : روابط و سابقه دوستي و برادري ديرينه اي ميان آذربايجان غربي و اقليم كردستان وجود دارد كه اين امر ضرورت توسعه روابط و مراودات فيمابين را بيش از پيش آشكار مي سازد.
عبدالستار مجيد القادر، وزير کشاورزي و منابع آبي اقليم کردستان عراق نيز ، بر لزوم افزايش‌ همکاري هاي دو طرف تأکيد کرد و گفت: اقليم کردستان عراق در تلاش است تا توافقات و همکاري با جمهوري اسلامي ايران در حوزه هاي مختلف از جمله منابع آبي و کشاورزي را گسترش دهد و کمک‌هاي ايران در اين مسير مي‌تواند سازنده باشد.
مجيد القادر با بيان اينکهايران در طي سالهاي اخير به پيشرفتهاي خوبي در زمينه اشتغالزايي، توليد محصولات و فناوري هاي جديد کشاورزي نائل شده است ، هدف ازسفر خود به کشور را انعقاد تفاهم نامه همکاري مشترک في مابين و توسعه روابط تجاري و اقتصادي کشور مطبوعش با جمهوري اسلامي ايران اعلام کرد.
وي اظهار کرد: آذربايجان غربي از استانهايي است که در حوزه کشاورزي و توليدات مرتبط با اين بخش، جايگاه بسيار خوبي دارد و ارتباط اقليم کردستان عراق نيز با اين استان، از ديگر استانهاي مرزي بيشتر است.
لازم به ذکر است که وزير کشاورزي و منابع آبي اقليم کردستان عراق و هيئت همراه در اولين روز سفر خود به استان آذربايجان غربي از کارخانه تراکتورسازي اروميه ، شرکت رويان پژوهش ، کشتارگاه صنعتي مرغ و يک واحد سردخانه نگهداري سيب درختي در اروميه بازديد به عمل آوردند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن