تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش مجريان طرح «خط سفيد» در منطقه 3


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۳۴ب.ظ)
آموزش مجريان طرح «خط سفيد» در منطقه 3 جلسه توجيهي و آموزشي مجريان طرح خط سفيد در نواحي منطقه 3 تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به ضرورت آشنايي مديران و کارشناسان نواحي به عنوان مجريان طرح پروژه خط سفيد از جمله اصلاح خط کشي، روکش آسفالت، نصب تابلو و ... جلسه اي با حضور مديران فني و کارشناسان ترافيکي نواحي ششگانه برگزار و ضمن تبيين اهداف طرح، نحوه اجراي آن براساس ضوابط تشريح شد همچنين راهکارهاي لازم براي موانع و مشکلات نواحي در اين زمينه تدوين شد.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 3 با اشاره به اينکه در حال حاضر مطالعات اجراي پروژه خط سفيد توسط مشاور منطقه به اتمام رسيده است افزود: اين طرح دراختيار نواحي قرار گرفته و عمليات اجرايي در کليه نواحي در حال اجرا است و تا پايان سال به اتمام مي‌رسد.
معاون شهردار منطقه 3 در ادامه تصريح کرد: نظم بخشي و ساماندهي جريان ترافيک در شهر تهران آرزوي هر شهروند تهراني است و در حال حاضر عليرغم اجراي پروژه‌هاي کلان و مؤثر ترافيکي در شهر همچنان شاهد مشکلات تراکم ترافيک و جريان نامنظم تردد خودروها هستيم که با نگرشي بر وضعيت ترافيک شهري به راحتي مي‌توان دريافت حلقه مفقوده اين موضوع همان عدم رعايت قوانين و مقررات توسط کاربران سيستم‌هاي حمل و نقل مي‌باشدکه به سهولت و با يک هم انديشي و اراده مصمم قابل رفع است.
علي فغاني با اشاره به اينکه در اينصورت براحتي شهروندان شاهد آسمان آبي – هواي پاک خواهند بود که آرزويي دست نيافتني به نظر مي‌رسيد افزود: در اين راستا شهرداري تهران با عزم جدي مصمم به رفع مشکلات زيرساختي و نواقص موجود است تا پس از رفع نواقص نسبت به فرهنگ سازي ترافيکي اقدام نمايد.
معاونت ترافيک به عنوان يکي از متوليان اصلي اين امر در شهرداري تهران با تدوين ضوابط مورد نياز در زمينه اصلاح خط کشي‌هاي محوري، ايست و عابر پياده و سپس اجراي اصلاحات در معابر و به ويژه تقاطع‌ها گام بزرگي در جهت رفع نواقص و ضعف‌هاي موجود برداشته و در حال حاضر در کليه مناطق اين روند با سرعت در حال انجام است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن