تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي شبکه معابر منطقه 6 در طرح خط سفيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۶ب.ظ)
ساماندهي شبکه معابر منطقه 6 در طرح خط سفيد طرح خط سفيد شهرداري منطقه 6 با ساماندهي شبکه معابر و اصلاح زيرساخت هاي ترافيکي در 5 تقاطع در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدباقر اسدي، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه 6 گفت: بر اساس اين طرح شهرداري منطقه 6 درصد رفع نواقص و مشکلات ساماندهي دسترسي معابر و تجهيزات ترافيکي است. تهيه و نصب 160 تابلو، اصلاح خط کشي گذر عرضي و رفع موانع در بين تقاطع ها، مناسب سازي 22 ايستگاه جهت دسترسي به وسايل حمل و نقل همگاني از جمله اين اقدامات است.
به گفته اسدي طرح خط سفيد در 5 تقاطع منطقه در حال اجراست که مي توان به تقاطع هاي اسکندري- آزادي، ولي عصر (عج) –طالقاني، ولي عصر (عج) – انقلاب، شهيد مطهري- قائم مقام فراهاني، ميرزاي شيرازي – شهيد بهشتي اشاره کرد.
معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 6 افزود: نصب دوربين هاي ثبت تخلف در تقاطع ها، باعث مي شود تا راننده ها خود را ملزم به رعايت قانون کنند، در همه اين تقاطع ها دوربين نصب و تخلف ها ثبت مي شود، در اين طرح تلاش مي شود وضعيت تردد موتور سواران، عابران پياده و راننده ها را تحت کنترل داشته باشيم.
طرح خط سفيد به منظور هدايت خودر‌وها جهت حرکت بين خطوط و رعايت حقوق عابران طراحي شده‌ است، منطقه 6 به عنوان يکي از مناطق مرکزي و پرتردد پايتخت، براي اجراي طرح خط سفيد انتخاب شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن