تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815250418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر بیمارستان شهید مطهری ارومیه خبر داد ارائه مشاوره‌های ژنتیک در بیمارستان شهید مطهری ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر بیمارستان شهید مطهری ارومیه خبر داد
ارائه مشاوره‌های ژنتیک در بیمارستان شهید مطهری ارومیه
مدیر بیمارستان شهید مطهری ارومیه گفت: مشاوره‌های ژنتیک در بیمارستان شهید مطهری ارومیه ارائه می‌شود.

خبرگزاری فارس: ارائه مشاوره‌های ژنتیک در بیمارستان شهید مطهری ارومیه



احمد حاج ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در این بیمارستان علاوه بر بخش اطفال و زنان بخش دیگری با عنوان مشاوره ژنتیک راه اندازی شده است، تا از این رهگذر نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز به اقشار مختلف گام برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات تعریف شده در این زمینه اعم از مشاوره و تشخیص قبل، بعد از بارداری و حین بارداری به صورت تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌شود، یادآوری کرد: این بیمارستان از پرسنل مجرب در حوزه‌های فعالیت برخوردار هستند.
مدیر بیمارستان شهید مطهری ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا از کشورهای مجاور و همسایه به این بیمارستان، بیمار اعزام می‌شود، ادامه داد: با وجودی که این مرکز آموزشی و درمانی به عنوان بیمارستان منتخب برای خدمات‌رسانی به بیماران کشورهای مجاور به شمار می‌رود، اما امکان فعالیت در این زمینه وجود ندارد.
حاج ابراهیمی خاطرنشان کرد: در بیمارستان مود اشاره این امکان وجود ندارد، که اتاق و تخت ویژه برای ارائه خدمات ویژه به بیماران اعزامی از سایر کشورها اختصاص دهیم.
وی با ابراز تاسف از اینکه به شدت با معضل کمبود تخت و فضای فیزیکی روبه‌رو هستیم، یادآوری کرد: اگر بنا باشد که فضا و امکانات موجود را به صورت انفرادی برای اتباع خارجی اختصاص دهیم، در این صورت مورد اعتراض اقشار مختلف مردم قرار می‌گیریم.
مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری ارومیه با اشاره به اینکه با همه توان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای شاخص‌های سلامت در استان و خدمات‌دهی به اقشار مختلف گام برداشته می‌شود، گفت: تلاشگران این مجموعه همواره کنار بیماران هستند.
حاج ابراهیمی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دهه فجر را به همه مردم تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در طول سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی پیشرفت زیادی رخ داده است.
انتهای پیام/61002/ر

93/11/15 - 09:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن