تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801780783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر صنعت: باید نسبت به ساماندهی واردات خودرو اقدام شود /تولیدات پوشاک ایران قابل رقابت در بازار اروپا است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر صنعت: باید نسبت به ساماندهی واردات خودرو اقدام شود /تولیدات پوشاک ایران قابل رقابت در بازار اروپا است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرایط تحریم و تمدید نشدن قرارداد شرکت های خارجی مربوطه، واردات بی رویه خودرو بدون ارایه خدمات پس از فروش را به دنبال داشت که این امر موجب نارضایتی مردم شد.
به گزارش نامه نیوز محمدرضا نعمت زاده عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار داشت: واردات خودرو باید مطابق قانون توسط نمایندگی های ذیربط باشد و آنها باید تضمین دهنده تامین قطعات یدکی مربوطه باشند و علاوه براین نسبت به برپایی تعمیرگاه های مجاز نیز اقدام کنند.


وی یادآور شد: اکنون در ایران 35 نمایندگی خودرو وجود دارد که از یک شرکت خودروساز دو تا سه نمایندگی نیز مجوز اخذ شده و در عین حال انحصار هم وجود ندارد.


به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از شرکت های خارجی در شرایط بازار ایران براساس اوضاع مزبور وضعیتی به وجود آوردند که هر کس به شکل مستقل اقدام به واردات خودرو کرد، بدون آنکه پیش بینی خدمات پس از آن را کرده باشد. 


نعمت زاده افزود: مطابق قانون باید نسبت به ساماندهی واردات خودرو اقدام شود و واردکننده نسبت به ارائه خدمات پس از فروش موظف است عمل کند و یا قرارداد لازم را با یکی از شرکت هایی که این امکانات را دارد منعقد نماید تا به خریداران سرویس بعد از فروش داده شود.






** رشد صادرات بیش از واردات 


نعمت زاده در پاسخ به سوالی در خصوص رشد واردات، گفت: واقعیت این است که طی 10 ماهه سال جاری صادرات غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 24 درصدی یافته و میزان افزایش واردات در این دوره نسبت به سال 92 تنها 15 درصد رشد را نشان می دهد.


وی تصریح کرد: رویکرد واردات به تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی، تجهیزات مربوطه بوده و این اقلام جای نگرانی ندارد زیرا موجب ارزش افزوده تولیدات خواهد شد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: واردات 120 تا 130 میلیون دلار دستگاه های دوزندگی برای کارخانه های این بخش از دیگر مواردی است کالای سرمایه ای به جای مصرفی وارد کشور شده است.






** تولیدات پوشاک ایران در بازار اروپا قابل رقابت 


نعمت زاده معتقد است: جمهوری اسلامی ایران تولیدات کیفی پوشاک خود را می تواند به بازار اروپا عرضه کند زیرا با قیمت آنها قابل رقابت است، البته در مناطقی که قیمت تمام شده آنها ارزان است، این تولیدات نمی تواند رقابت داشته باشد.


به گفته وی، ترکیه که اکنون میزان صادرات پوشاک خود را به 18 میلیارد دلار رسانده ناشی از بازاریابی مناسب و حضور گسترده در بازارهای بین المللی است و باید با اختصاص جوایز صادراتی که خواسته تولیدکنندگان است، نسبت به افزایش صادرات در بخشهای مختلف اقدام کرد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نبود بودجه لازم برای حمایت از تولیدکنندگان در ارتباط با این نمایشگاه از دغدغه ها بود اما با این وجود تخفیف 50 درصدی برای حاضرین این نمایشگاه از محل درآمد حاصل از نمایشگاه لباس ترک از جمله اقدامات صورت گرفته است.


وی اضافه کرد: امروزه نمایشگاه های بازاریابی برای شناسایی فروشندگان عمده یا نمایندگی های مجاز در اقصی نقاط جهان دایر می شود و فروش کالایی همانند این نمایشگاه صورت نمی گیرد، درعین حال امسال نیز همانند سال های گذشته از سوی اتحادیه های مربوطه نمایشگاه فروش پوشاک در زمان مشخص دایر می شود و مردم می توانند برای خرید به آن نمایشگاه ها مراجعه کنند. 


دومین نمایشگاه اختصاصی پوشاک پانزدهم بهمن ماه (فردا) پس از چهار روز فعالیت به کار خود پایان می دهد .




منبع: ایرنا


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن