تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رسمي مجلس به تحرکات کنگره آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۴ب.ظ)
واکنش رسمي مجلس به تحرکات کنگره آمريکا مجلس شوراي اسلامي در نشست علني امروز (سه‌شنبه) يک فوريت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهاي هسته‌اي را با رأي بالايي به تصويب رساند.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در نشست علني صبح امروز (سه‌شنبه) يک فوريت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهاي هسته‌اي را مورد بحث و بررسي قرار داده و با رأي بالايي به تصويب رساندند.
نمايندگان با 173 رأي موافق، 9 رأي مخالف و 5 رأي ممتنع از 205 نماينده حاضر در جلسه، يک فوريت طرح مذکور را مصوب کردند که در صورت تصويب نهايي اين طرح دولت موظف مي‌شود در صورتي که کنگره آمريکا اقدام به افزايش تحريم‌هاي ايران بکند، توافق‌نامه ژنو لغو و اقدامات ايران در راستاي فناوري هسته‌اي به نقطه قبل از اين توافقنامه باز خواهد گشت.
گفتني است؛ از آغاز سال جديد ميلادي و در پي آغاز به کار کنگره جديد در آمريکا، موضوع احتمال وضع تحريم‌هاي جديد از سوي کنگره عليه ايران به يک بحث بسيار مهم تبديل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن