تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلیک مرگبار در مزرعه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شلیک مرگبار در مزرعه
کد خبر: ۴۷۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ - 03 February 2015


انگیزه مردی که باجناقش را با شلیک چند گلوله به قتل رسانده است، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و کارآگاهان در حال تحقیق هستند تا بفهمند این مرد به چه دلیل دست به سلاح برده است.

به گزارش شرق، پلیس تهران ساعت ١٧:٣٠ روز جمعه هفته پیش از کشف جسدی در زمین‌های زراعی جاده موسوم به «لوله گاز» مطلع و با حضور ماموران کلانتری حسن‌آباد در محل مشخص شد جنازه پیش‌تر دفن اما قسمتی از آن توسط حیوانات ولگرد از زمین بیرون کشیده شد و پس از آن تعدادی از اهالی محل به صورت کاملا اتفاقی متوجه آن شدند.

 در بررسی مقدماتی با توجه به مدارک شناسایی داخل البسه متوفی، هویت مقتول ٣٥ساله به نام عزت‌الله مشخص شد و پرونده به دستور رییس دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه، برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان و تیم بررسی صحنه جرم وقتی در محل حادثه حاضر شدند چند پوکه را پیدا کردند که از سلاح کلاشنیکف شلیک شده بود. همچنین معلوم شد مقتول از قسمت‌های مختلف بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

 افسران جنایی در گام بعدی به خانه عزت‌الله رفتند و با پرس‌وجو از خانواده او، اطلاع پیدا کردند باجناق ٢٢ساله مقتول به نام «رضا» چندی پیش با وی درگیر شده و عزت‌الله و اعضای خانواده‌اش را به کشتن تهدید کرده بود. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد چندی پیش از جنایت، رضا به یکی از استان‌های غرب کشور رفته و به‌صورت غیرقانونی سلاح کلاشنیکف خریده بود.

 با توجه به تحقیقات به‌عمل‌آمده و احتمال وقوع جنایت توسط باجناق مقتول، کارآگاهان به محل سکونت «رضا» در منطقه حسن‌آباد رفتند اما باخبر شدند این مرد از محل سکونتش متواری شده است. به این ترتیب تحقیقات شبانه‌روزی برای دستگیری مظنون در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و این مرد ساعت یک بامداد روز شنبه در منطقه حسن‌آباد بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

رضا در اظهارات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد و ادعا کرد حین درگیری با مقتول، فقط قصد داشت با تهدید به کشتن، مقتول و خانواده‌اش را بترساند اما بعد از آن هیچ اقدامی انجام نداده و از علت قتل عزت‌الله بی‌اطلاع است. ماموران این ادعا را نپذیرفتند و به بازجویی از رضا ادامه دادند تا اینکه او در نهایت با اعتراف به ارتکاب جنایت گفت سلاح را داخل موتورسیکلت سه چرخ که از آن برای انتقال بار استفاده می‌کرد، پنهان کرده است.

متهم درباره نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: «شب حادثه با مراجعه به خانه عزت‌الله و طرح ادعای دروغ درخصوص پیداکردن مقداری طلا و جواهرات زیرخاکی، باجناقم را به بیابان‌های اطراف حسن‌آباد بردم. سلاح را با طرح و نقشه قبلی برای کشتن رضا در موتورسیکلت پنهان کرده بودم. در یک لحظه با اسلحه و در حالت رگبار چند گلوله به‌سمت رضا شلیک کردم و او روی زمین افتاد. پس از کشتن رضا، جسد را زیر خاک پنهان کردم و از محل دور شدم.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به اظهارات متناقض متهم درباره انگیزه‌اش از قتل، دستور بازداشت موقت او توسط دادگاه فشافویه صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی انگیزه اصلی جنایت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن