تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبريک وزير دفاع بابت پرتاب ماهواره فجر به فرمانده کل قوا و رئيس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۱ق.ظ)
تبريک وزير دفاع بابت پرتاب ماهواره فجر به فرمانده کل قوا و رئيس جمهور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پيام‌هايي جداگانه، پرتاب موفقيت‌آميز ماهواره ملي فجر توسط ماهواره‌بر سفير فجر به فضا و قرار گرفتن آن در مدار زمين را به فرماندهي کل قوا حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي ) و حجت‌الاسلام‌والمسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهوري اسلامي ايران تبريک گفت.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام‌هاي سردار دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به شرح زير است:
محضر مبارک رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي و فرماندهي معظم کل قوا
با اهداء سلام و تحيات
در سايه الطاف الهي و توجهات حضرت ولي‌عصر (عج)، در دومين روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي و در آستانه روز فناوري فضايي، فرزندان مجاهد و دانشمند حضرتعالي در وزارت دفاع، برگ درخشان ديگري بر دفتر افتخارات فناوري فضايي کشور افزوده و با پرتاب موفقيت‌آميز ماهواره ملي فجر با ماهواره‌بر بومي سفير فجر بار ديگر نام ايران اسلامي را در فضاي لايتناهي طنين‌انداز نمودند.
اينجانب اين موفقيت بزرگ، که لبيک مجاهدان عرصه اعتلاي اقتدار دفاعي نظام مقدس جمهوري اسلامي به‌فرمان حضرتعالي مبني بر تداوم حرکت پرشتاب علمي کشور مي‌باشد را به محضر شريف شما و ملت عزيز و فجر آفرينمان تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.
حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمين جناب آقاي دکتر حسن روحاني، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با اهدا ء سلام و تحيات
همان‌گونه که مستحضريد با کسب اجازه از محضر جنابعالي ماهواره ملي فجر در ظهر دومين روز دهه مبارک فجر و در آستانه روز فناوري فضايي با موفقيت به فضا پرتاب شد.
اينجانب اين دستاورد فناورانه و صنعتي را به حضرتعالي و ملت شريف ايران تبريک و تهنيت عرض نموده؛ توفيق روزافزون جنابعالي و دولت تدبير و اميد را در جهت گام برداشتن در مسير پيشرفت و توسعه ايران اسلامي از درگاه حضرت احديت خواستارم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن