تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802945929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طائب: ظریف با قدم زدن با جان کری به او مشروعیت داد / مذاکرات هسته ای نباید عمل حرام را در پی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: طائب: ظریف با قدم زدن با جان کری به او مشروعیت داد / مذاکرات هسته ای نباید عمل حرام را در پی داشته باشد
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار یکشنبه شب در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، به تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران پرداخت.


به گزارش نامه نیوز رییس قرارگاه عمار با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: امام خمینی(ره)با فرستادن نامه به گورباچف خبر نابودی کمونیسم و بلوک شرق را به جهان اعلام کردند، امروزه نیز رهبر معظم انقلاب با فرستادن این نامه به جوانان غربی اعلام کردند که زمان شکستن و از بین رفتن غرب فرا رسیده است، صدای شکسته شدن استخوان های استکبار جهانی شنیده می شود.


به گزارش پایگاه خبری «تیک»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار یکشنبه شب در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، به تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران پرداخت.


 وی با بیان این که در روز ورود امام خمینی(ره) و در آستانه سی وششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید به اهداف و مسیر انقلاب توجه ویژه ای شود، گفت: امروزه شدید ترین هجوم از ناحیه دشمن در عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت بر ایران وارد می شود.


 هجوم دشمن به ایران تمام عیار است


استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: در طول 36 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی عملیات روانی و تهاجم فرهنگی دشمن هیچگاه به قدرت امروز نبوده و همچنین در عرصه جنگ سخت نیز هیچگاه حساسیت مسأله به حساسیت وضعیت امروز نبوده است.


 وی با بیان این که در جنگ نرم دو شاخص ابزار و محتوا وجود دارد، اظهار داشت: هدف دشمن در جنگ نرم اثر گذاری بر فکر انسان ها بوده تا جامعه اهداف دشمن را با دستان خود انجام دهد، دقیقا همانند کاری که شیطان با حضرت آدم انجام داد تا او با قدم ها و کارهای خود از بهشت بیرون رود.


رییس قرارگاه عمار سخت افزار اثرگذاری دشمن را رسانه دانست و ادامه داد: امروزه قدرت رسانه ای دشمن در صدر خود قرار دارد، در زمان انقلاب فقط صوت وجود داشت اما امروزه افزون بر ماهواره ها تلفن همراه به عنوان رسانه ای که همیشه همراه انسان است، وجود دارد و دشمن از همه این راه ها برای پیگیری اهداف خود تلاش می کند.


 وی با اشاره به محتوای جنگ نرم دشمن، ابرازداشت: محتوای جنگ نرم دشمن ترویج فحشا است که اگر این مسأله از آنان گرفته شود دیگر نمی توانند کاری انجام بدهند، امروزه برهنگی مطلق در شبکه های غربی تبلیغ می شود؛ بنابراین باید دانست که دشمن در ابزار و محتوای منحرف در نهایت قرار دارد.


حجت الاسلام والمسلمین طائب به جنگ های موجود در عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورها اشاره کرد و یادآور شد: تمامی این جنگ های اطراف ایران قرار بود در داخل ایران و برای نابودی این کشور انجام شود، این که برخی از خائن ها در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند، می دانستند که قرار است در آینده چه اتفاقی بیفتد، اگر مردم ایران سیلی محکمی بر دهن این افراد نمی زدند امروزه ایران نیز همانند عراق و سوریه شاهد جنگ هایی بود.


وی با بیان این که تمام جهان می داند که این نبردها برای زمین زدن ایران است، عنوان کرد: نبردهای کنونی دو خطه است، یک خط آن پیروزی و ماندن و خط دیگر شکست و از بین رفتن است و راه سومی وجود ندارد.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: باید در برابر تهدیدها ایستادگی و آن ها را تبدیل به فرصت کرد، تفکر و توجه به اهداف انقلاب جامعه را در این مسیر قرار می دهد، اگر اهداف امام خمینی(ره) فهمیده شود می توان فهمید که آیا مذاکره و آشتی با آمریکا درست بوده یا نادرست است.


وی با اشاره به اهداف امام خمینی(ره) گفت: از بین بردن سلطنت شاهنشاهی، ایجاد جمهوری اسلامی رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن، اهداف امام را تشکیل می دهد؛ بنابراین باید در راستای این اهداف بلند حرکت کرد؛ افرادی که خود را به نادانی می زنند، نادان هستند یا از طریق خاصی دستور می گیرند بدانند که هیچوقت نمی توانند مردم را از خط امام جدا کنند.


رییس قرارگاه عمار به حضور همیشه در صحنه مردم اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب جبهه ملی، جبهه آزادی و منافقین با برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی مخالفت کردند، افراد مخالف با جمهوری اسلامی برای فرافکنی در بین مردم از ماهیت جمهوری اسلامی سؤال می کردند اما مردم هوشیار بوده و این گونه پاسخ می دادند به دلیل این که امام فرموده ما به جمهوری اسلامی رأی می دهیم، که در با رأی 2/98 مردم جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.


وی با بیان این که برای رسیدن پرچم انقلاب به صاحب اصلی آن باید دو کار انجام شود، اظهار داشت: نخستین کار از بین بردن موانع و کار بعدی تربیت نیرو در راستای اهداف امام زمان(عج) که برپایی حکومت علوی است، باید انجام شود.


حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: درست است که در روایات آمده در زمان ظهور سلاح ها از کار می افتد اما این کار باید از سوی نیروهای تربیت شده در انقلاب که در راستای اهداف امام زمان(عج) تلاش می کنند، انجام گیرد؛ از کار افتادن سلاح ها در زمان ظهور به نابودی اسرائیل در زمان غیبت است.


وی با بیان این که اگر اسرائیل نابود شود تمام غرب نابود است، ابراز داشت: باطن اصلاحات در خبیث ترین شعار فتنه 88 که نه غزه نه لبنان بود، اهمیت این دو مکان را نشانه گرفته بود؛ آنها می دانستند که غزه و لبنان تیری در قلب اسرائیل برای نابودی این رژیم غاصب است.


استاد درس خارج حوزه علمیه عنوان کرد: کسینجر استراتژیست آمریکایی در دهه شصت گفته بود که تنها راه متوقف کردن حرکت امام ایجاد جنگ بین شیعه و سنی است، باید این را دانست که فقه اهل تشیع و اهل تسنن مجوز کشتن یکدیگر را نمی دهند، از همین رو است که گفته می شود نباید به مقدسات دیگران توهین کرد.


وی با اشاره به فعالیت های گسترده وهابیت علیه تشیع خاطرنشان کرد: وهابیت تکفیری شیعه کش است، در زمانی وهابیت در عربستان خلاصه می شد اما برخی از طلاب اهل سنت با پول های فراوان به مدینه و مکه آورده شدند و پس از آموزش های لازم به شهر های خودشان برگشتند تا با حمایت دشمنان وهابیت را گسترش داده و شیعیان را به قتل برسانند.


رییس قرارگاه عمار تصریح کرد: وهابیت تکفیری و دشمنان برای نجات اسرائیل در سوریه حضور پیدا کرد که این حضور سبب تشکیل نیروی مقاومت مردمی و بسیج در این کشور شد، در عراق نیز نتیجه همین گونه رقم خورد؛ از همین رو است که رهبر معظم انقلاب فرمودند که عراق را نیروهای مقاومت مردمی نجات داد؛ ایشان در دیدار احمد جبرئیل نیز فرمودند که جوانان فلسطینی آزادی قدس را خواهند دید؛ خسته شدن در راه انقلاب معنا ندارد.


وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: گاهی از مذاکرات به عنوان تکنیک می توان استفاده کرد اما این مسأله نباید اصل قرار گیرد، مذاکره نباید تالی فاسد و عمل حرام را در پی داشته باشد.


حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: آقای وزیر خارجه زمانی که با کری قدم میزنی به او مشروعیت داده ای، و مشروعیت کری به معنای مشروعیت اوباما و نتانیاهو است؛ مسؤولان بدانند که اگر گاهی تذکر داده می شود این مسأله از دشمنی نیست بلکه نشانه دلسوزی و برای پیشبرد اهداف است.


وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهار داشت: امام خمینی(ره)با فرستادن نامه به گورباچف خبر نابودی کمونیست و بلوک شرق را به جهان اعلام کردند، امروزه نیز رهبر معظم انقلاب با فرستادن این نامه به جوانان غربی اعلام کردند که زمان شکستن و از بین رفتن غرب فرا رسیده است، صدای شکسته شدن استخوان های استکبار جهانی شنیده می شود.


 استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که خداوند فرصت ها را برای نزدیک شدن و رسیدن به هدف اصلی ایجاد کرده است، ادامه داد: یمن و برخی از کشورهای اطراف ایران از قدرت های عربستان بودند که شکسته شدند، باید از فرصت های الهی در راستای نزدیک شدن به هدف استفاده کرد.


وی در پایان سخنانش توجه به هدف، تهدیدها و فرصت ها را ضروری دانست و ابراز داشت: همه باید بدانند که کشتی انقلاب با سکان داری ولایت در حال حرکت به جلو است هرکس سوار کشتی شود پیروز خواهد بود و هرکس سوار این کشتی نشود غرق خواهد شد؛ تمام افرادی که به رهبری انقلاب انتقاد دارند بعد از مدتی متوجه اشتباه خود می شوند به عنوان مثال ایشان فرمودند که نباید به ائتلاف ضد داعش پیوست بعد از گذشت مدتی افراد متوجه سخنان ایشان شدند




منبع: تیک


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن