تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از تلاشگران و فعالان حفظ و حراست از بيستون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۴۹ب.ظ)
تجليل از تلاشگران و فعالان حفظ و حراست از بيستون تلاشگران و فعالان در عرصه حفظ و نگهداري از پايگاه ميراث جهاني بيستون با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مورد تجليل قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست تخصصي پايگاه ميراث جهاني بيستون و معرفي آخرين دستاوردهاي پژوهشي اين محوطه تاريخي با تجليل از تلاشگران و فعالان عرصه حفظ و نگهداري از اين پايگاه جهاني به پايان رسيد.
در اين مراسم که با حضور مسعود سلطاني‌فر، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، رضايي، استاندار کرمانشاه، محمد رزم، نماينده مردم کرمانشاه و نايب رئيس کميسيون قضائي مجلس شوراي اسلامي، معاون عمراني استانداري کرمانشاه، محمدحسن طالبيان، معاون ميراث فرهنگي و جمعي از اساتيد برجسته باستان‌شناسي برگزار شد، همچنين از دستاوردهاي پژوهشي پايگاه جهاني بيستون در 4 جلد کتاب رونمايي شد.
گفتني است، پرفسور رهبر در حوزه آخرين دستاوردهاي باستان شناسي در کاخ نيمه تمام ساساني، ضياء ديلمي پور در حوزه مستندنگاري سنگ نگاره داريوش اول به روش هاي نوين، پرفسور وتر هنکلمن در حوزه بازخواني و يافته هاي نو از سنگ نگاره داريوش اول به بهره گيري از داده هاي اسکن نوري در اين مراسم به سخنراني پرداختند.
رضايي استاندار کرمانشاه، مجتبي نيک کردار، معاون عمراني کرمانشاه، پرفسور، رهبر عضو هيات راهبردي پايگاه جهاني بيستون، مجابي، عضو هيأت راهبردي پايگاه بيستون، محمد رزم، نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي، پرفسور هنکلمن، باستان‌شناس، علي فعله گري، مدير کل ميراث فرهنگي استان کرمانشاه، در اين مراسم مورد تجليل قرار گرفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن