تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803138580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوج قدرت ملت ايران 22 بهمن ماه جلوه‌گر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در استان زنجان: اوج قدرت ملت ايران 22 بهمن ماه جلوه‌گر مي‌شود نماينده ولي فقيه در استان زنجان گفت: اوج شکوفايي و قدرت ملت ايران 22 بهمن ماه جلوه‌گر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام علي خاتمي در ديدار با مسؤولان ارشد استان که به مناسبت نخستين روز از آغاز ايام‌الله دهه فجر انجام شد با يادآوري وضعيت ايران قبل از انقلاب اظهار کرد: قبل از انقلاب، ايران جايگاهي در جهان نداشت. قبل از پيروزي انقلاب اسلامي دنيا به دو بلوک شرق و غرب تقسيم شده بود و در آن زمان کشورهاي مختلف دنيا يا زير سلطه شوروي سابق بودند يا زير سلطه آمريکا بودند.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بيان اينکه در آن زمان تفکر دنيا فقط تقسيم بندي آن به دو قدرت غرب و شرق بود، اضافه کرد: اين تفکر بيش از 100 سال بر دنيا حاکم بود.
وي عنوان کرد: وضعيت جهان در آن زمان به گونه‌اي بود که هر اتفاق سياسي و اقتصادي و اجتماعي بايد زير نظر اين دو قدرت انجام مي‌شد و کسي هم حق و جرات اعتراض نداشت.
حجت الاسلام خاتمي با بيان اينکه قبل از پيروزي انقلاب اسلامي قدرت سياسي و ديپلماسي جهان در دست دو قدرت غرب و شرق بود، گفت: همه کشورها نيز براي انجام اقدامات لازم به حمايت اين دو قدرت نياز داشتند و بايد از قوانيني که آنها تعيين مي‌کردند، پيروي مي‌کردند.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با بيان اينکه در اين برهه تاريخي امام خميني(ره) انقلاب اسلامي را بنا نهاده و همه معادلات جهان را به هم ريختند، افزود: انقلاب اسلامي ايران نه به غرب و نه به شرق وابسته بود و اين ويژگي منحصر به فرد انقلاب است.
اين مسؤول با اشاره به اختلافات بلوک غرب و شرق در اداره دنيا اضافه کرد: در يک مقطع هر دوي اين قدرت‌ها متحد شدند و در تلاش براي تصميم‌گيري براي ايران و به دست گرفتن حکومت آن بودند.
وي با اشاره به اينکه قبل از پيروزي انقلاب اسلامي هر دو قدرت غرب و شرق از حکومت پهلوي حمايت مي‌کردند، اظهار داشت: در اين بين امام خميني (ره) با حمايت مردم، انقلاب اسلامي را بنا نهاده و موجب حيرت مجامع جهاني شد.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به اينکه در آغاز پيروزي انقلاب اسلامي کسي باور نداشت که انقلاب اين قدر دوام و اقتدار داشته باشد، گفت: در آن موقع تحليل‌گران سياسي نمي‌توانستند باور کنند، انقلاب توسط شخصي بنا نهاد شده که هيچ وابستگي به قدرت غرب و شرق ندارد و درس خوانده مکتب اسلام است.
حجت الاسلام خاتمي اضافه کرد: تحليل‌گران عمر انقلاب را فقط شش ماه پيش‌بيني کرده بودند، اما امروز انقلاب 37 ساله شده است.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان 37 سال عمر انقلاب را سراسر اقتدار و موفقيت اعلام کرد و گفت: کساني که در آن زمان اميدي به انقلاب نداشتند، بايد ببينند که نهال انقلاب به ثمر نشسته و هم اکنون درختي پرثمر شده است.
آيت‌الله خاتمي در ادامه با استناد فرمايشات امام خميني(ره) در زمان پيروزي انقلاب اسلامي در مصاحبه‌اي که با ايشان انجام شد، اضافه کرد: در آن زمان امام خميني(ره) به صراحت ديدگاه و موضع خود را اعلام کردند و فرمودند که انقلاب اسلامي ايران به هيچ قدرتي وابسته نيست.
وي با اشاره به اينکه هم اکنون نيز فرمايشات امام خميني(ره) محقق شده است، افزود: خوشبختانه طي 37 سال گذشته کسي جرات تعرض به کشور را پيدا نکرده است.
اين مسؤول در ادامه با تاکيد بر پاسداري از خون شهدا و ادامه راه شهيدان گفت: هم اکنون که 37 سال از عمر با برکت انقلاب مي‌گذرد، وظيفه همگان پاسداري و حفاظت از آن است.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به اينکه فقط استان زنجان 28 شهيد را براي پيروزي انقلاب اسلامي تقديم کرده است، گفت: تعداد شهداي استان براي حفظ انقلاب 3 هزار عزيز است و از اين امر مي‌توان نتيجه گرفت که بايد براي حفظ انقلاب در مقابل دشمنان ايستاد و از آن حراست و حفاظت کرد.
نماينده ولي فقيه در استان زنجان با اشاره به وضعيت کنوني کشور در منطقه گفت: هم اکنون زمان آن است که همه و همه به صحنه بيايند و از انقلاب دفاع کنند.
وي اظهار کرد: اوج اقتدار و شکوفايي ملت ايران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامي در 22 بهمن ماه جلوه‌گر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن