تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاضر به مذاکره ایم/ مطالبات قبلی تکرار نشود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حاضر به مذاکره ایم/ مطالبات قبلی تکرار نشود


کره جنوبی روز دوشنبه بی آنکه طبق خواسته کره شمالی، به رزمایش مشترک با آمریکا پایان دهدد، بار دیگر ادعای خود مبنی بر تمایل به مذاکره با پیونگ یانگ را تکرار کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سئول که پیش از این نیز ادعای گفتگو با همسایه شمالی را تکرار کرده بود، هیچ گاه به شرط اصلی پیونگ یانگ که پایان دادن به رزمایش مشترک با آمریکا در شبه جزیره کره بوده، توجه نکرده است.

تکرار خبر آمادگی کره جنوبی برای قرار گرفتن پشت میز مذاکره با کره شمالی، در حالی امروز دوشنبه، 13 بهمن 1393، از سوی لیم بیونک چول، سخنگوی وزارت وحدت کره جنوبی، اعلام شد که صبح امروز، یکی از زیردریایی های اتمی آمریکا با 120 ملوان در بندر جین هایی در  پهلو گرفت.
  پیونگ یانگ که یکی از شرط های برگزاری مذاکرات صلح با سئول را لغو رزمایش نظامی مشترک با آمریکا می داند  بارها بر خواسته خود پافشاری کرده و از کره جنوبی خواسته است با اصرار بر انجام آن - آینده روابط دو کشور را به خطر نیاندازد: این درخواست همواره با بی مهری از سوی سئول مواجه شده و تا به امروز توجهی به آن نشده است  .
  سخنگوی وزارت وحدت کره جنوبی،  در سخنان امروز خود، از آمادگی کشورش برای مذاکره با همسایه شمالی خبر داد؛ اما تاکید کرد، این مذاکره می بایست بی هیچ پیش شرطی انجام شود .
  لیم بیونک چول گفت: چنانچه کره شمالی قصد دارد موارد اختلافی میان دو کشور حل و فصل شود، نباید برای آن پیش شرطی قائل شود.
  وی تاکید کرد نشستن نمایندگان دو کشور در برابر هم، می بایست بدون تکرار مطالبات گذشته که او از آن به عنوان «مطالبات بیهوده و نابجا» یاد کرد، صورت گیرد.
  اظهارات این سخنگوی کره ای در حالی صورت می گیرد که سئول درخواست اوایل همین ماه میلادی (ژانویه) پیونگ یانگ را برای انجام مذاکره بی پاسخ گذاشت.
  کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، اوائل امسال (2015) در پیامی به مناسبت سال نو، از آمادگی کشورش برای گفتگو با مقامات عالی رتبه کره جنوبی و رفع موانع موجود بر سر این گفتگوها خبر داده بود .
  وی همچنین تصریح کرد درباره برگزار نشدن گفتگوها در سطح عالی، علتی نمی بیند و مایل است این کار در سال جدید میلادی صورت گیرد؛   کره شمالی حتی اواخر دی ماه امسال به آمریکا نیز پیشنهاد داد در صورت لغو مانورهای مشترک با کره جنوبی، حاضر است آزمایش های هسته ای خود را متوقف کند که این موضوع را واشنگتن نپذیرفت و آمریکا آن را یک  تهدید تلویحی دانست.


دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن