تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819308161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه نوبت‌دهی در داروخانه فوق‌تخصصی تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سامانه نوبت‌دهی در داروخانه فوق‌تخصصی تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر افتتاح شد
مدیر عامل شرکت پخش سها هلال اعلام کرد: سامانه نوبت‌دهی در داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر همزمان با سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تسریع در ارایه خدمات درمانی به مراجعان، راه‌اندازی شد.
به گزارش نامه نیوز، دکتر حسین صانعی‌فرد با اعلام این خبر گفت: هلال‌احمر همواره در تلاش بوده است تا به منظور تکریم مردم، خدمات قابل ارائه به مردم را از جمله در داروخانه‌های این جمعیت که همواره با مردم در ارتباط است، گسترش دهد.

وی درباره سامانه نوبت‌دهی در داروخانه‌های هلال‌احمر توضیح داد: بر این اساس از این پس مراجعان هنگام ورود به داروخانه با دریافت شماره به انتظار نشسته و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مناسب دارویی و تایید نسخ به آنان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به کار تایید نسخ و تحویل داروهای مورد نیاز مردم، استقرار نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه‌گر اصلی در داروخانه تک‌ نسخه‌ای را به همین منظور دانست و گفت: نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان از فردا در داروخانه مرکزی هلال‌احمر مستقر می‌شوند.

براساس گزارش روابط عمومی هلال احمر، وی با اشاره به حساس بودن فرآیند تایید و تحویل داروهای تک نسخه‌ای، از مراجعان به داروخانه‌های مرکزی و تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر درخواست کرد تا صبوری به خرج داده و با پرسنل این مرکز همکاری لازم داشته باشند.



منبع: ایسنا


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن