تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس خبر م‌دهد هفت الماس قزوین در اندیشه عنوان سومی لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس خبر م‌دهد
هفت الماس قزوین در اندیشه عنوان سومی لیگ برتر
در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال هفت الماس قزوین به مصاف تیم دانشگاه آزاد می‌رود.

خبرگزاری فارس: هفت الماس قزوین در اندیشه عنوان سومی لیگ برتر



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور درحالی از ساعت 16 امروز آغازمی شود که شاگردان جوان هفت الماس در تهران به مصاف تیم دانشگاه آزاد می‌روند.
بازیکنان تیم هفت الماس که با ارائه بازی‌های تماشایی و جذاب خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با قرارگرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنند، در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم قدرتمند مهرام تن به شکست دادند تا با توجه به دو شکست متوالی مرحله مقدماتی مقابل این تیم عملاً فرصت حضور در فینال را از دست بدهند.
البته بزرگی بازیکنان جوان هفت الماس در این نکته است که تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی سه تیم قدرتمند دانشگاه آزاد و مهرام مدعی عنوان قهرمانی و پتروشیمی بندر امام مدافع عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ بودند و این مسئله به خوبی کار ارزشمند این تیم را نشان می‌دهد.
سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار شاگردانش مقابل دانشگاه آزاد تهران در دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بدون شک دیدار با دانشگاه آزاد در تهران برای بازیکنان جوان هفت الماس کار سخت و دشواری است، اما بدون شک شاگردانم از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار هستند و قطع‌یقین در زمین تیم دانشگاه به دنبال ارائه یک بازی خوب و تماشایی خواهند بود.
محمدرضا اسلامی با بیان اینکه البته تجربه بازیکنان تیم دانشگاه آزاد نسبت به تیم هفت الماس بالاتر است، افزود: بازیکنان هفت الماس شرایط بازی کردن در لحظات سخت را به طور کامل تجربه نکرده‌اند و همین مسئله می‌تواند بر روی کیفیت بازی آن‌ها مقابل تیم‌های بزرگ در خارج از خانه مشکل‌ساز باشد.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم بسکتبال هفت الماس قزوین تجربه دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم دانشگاه آزاد را در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل گذشته و رقابت‌های این فصل را دارند، عنوان کرد: البته شرایط بازی‌های خانگی متفاوت است، اما به هر حال باید بضاعت خود را در مقابل تیم با تجربه دانشگاه آزاد که در ترکیب خود از وجود بازیکنان ملی‌پوش سود می‌برد، در نظر گرفت.
گفتنی است؛ با توجه به اینکه سهم هر یک از تیم‌های بسکتبال هفت الماس قزوین و دانشگاه آزاد در مرحله مقدماتی یک پیروزی بوده است، هر تیمی که بتواند در پنج بازی برگزار شده خود به عدد سه برسد، عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود می‌کند.
انتهای پیام/77004/ق30

93/11/13 - 14:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن