تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819915141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجدهمين ديدار مديران و اصحاب رسانه با خانواده شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هجدهمين ديدار مديران و اصحاب رسانه با خانواده شهدا
جمعي از مديران و اهالي رسانه به مناسبت ايام الله دهه فجر با خانواده شهيد اندرزگو ديدار مي كنند.
به گزارش پايگاه اينترنتي  بسيج، اسماعيل احمدي معاون روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، ضمن تبريك ايام الله دهه فجر گفت: استقبال بي نظير رسانه ها در ديدار با خانواده شهدا و جمع آوري ارزشمند خاطرات، ما را برآن داشت كه با توجه به ايام دهه فجر با ديدار خانواده شهيد علي اندرزگو از مبارزان و فعالان مخالف رژيم پهلوي ديدار داشته باشيم.
وي افزود: مسئولين و مديران رسانه هاي داخلي و خارجي و جمعي از خبرنگاران، عكاسان و گزارشگران عموم رسانه هاي خبري و شبكه هاي مختلف سيما براي اين ديدار صميمانه اعلام آمادگي نموده اند.
احمدي ضمن دعوت از تمامي رسانه ها عنوان كرد: متاسفانه نسل جديد انقلاب با فجايع و جنايت هاي رژيم منحوس پهلوي به طور كامل آشنا نيستند و اين ديدارها مي تواند با جريان سازي مناسب رسانه ها، گام موثري در راستاي بصيرت بخشي به آحاد مختلف جامعه باشد.
مشاور رياست سازمان بسيج به طرح ديدار رسانه ها با خانواده شهداء اشاره نموده و خاطرنشان كرد: اين طرح از سال 91 آغاز گرديده و تاكنون بيش از 18 ديدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان اعم از اهل سنت، مسيحيت، فرماندهان دفاع مقدس، شهداء و جانبازان ترور و نيز شهداي قبل از انقلاب انجام پذيرفته است.
گفتني است ديدار رسانه ها با خانواده شهيد اندرزگو چهارشنبه 15 بهمن 1393 از ساعت 10:30 صبح برگزار خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن