تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه مديريت جامع تالاب زريوار بزودي نهايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۳۵ق.ظ)
برنامه مديريت جامع تالاب زريوار بزودي نهايي مي شود مدير ملي طرح حفاظت از تالاب هاي ايران گفت:برنامه مديريت جامع تالاب زريوار چارچوب اجرايي فعاليت­هاي حفاظتي و توسعه­اي در حوضه آبريز اين تالاب را تعيين مي­کند.
به گزارش خبرگزاري موج،محسن سليماني با اشاره به تدوين مراحل نهايي برنامه مديريت تالاب زريوار در شهرستان مريوان افزود: با همت و تلاش مسئولان و مديران استاني، اداره کل حفاظت محيط زيست استان کردستان، دفتر زيستگاه هاي سازمان و طرح حفاظت از تالاب هاي ايران و با توجه به استقبال جوامع محلي به همراه سازمان هاي مردم نهاد دوستدار تالاب زريوار، سومين کارگاه تدوين برنامه مديريت جامع تالاب زريوار در کنار اين تالاب برگزار و حاضرين در جلسه با گفتگو و ارائه نظرات خود بخشي ديگر از برنامه مديريت اين تالاب را تدوين کردند.
به گزارش روابط عمومي سازمان حفاظت محيط زيست،سليماني با بيان اينکه بخش اعظم کار تدوين سند جامع تالاب زريوار انجام شده و در حال حاضر مراحل نهايي تهيه اين برنامه در دست انجام است، گفت: برگزاري اين کارگاه ها با کمک و همراهي سمن محلي انجام شده است.
مدير ملي طرح حفاظت از تالاب هاي ايران با اشاره به فرآيند مشارکتي تهيه و تدوين برنامه مديريت تالاب زريوار گفت: در اين نشست ها علاوه بر حضور کليه دستگاه هاي مسئول و مؤثر بر تالاب مثل جهاد کشاورزي و آب منطقه اي، جوامع محلي ذينفع و سمن هاي منطقه نيز در تدوين برنامه مشارکت کرده و در يک فرآيند پايين به بالا اقدام به تهيه برنامه مي کنند.
وي با بيان اينکه در آينده بسيار نزديک برنامه تدوين و آماده شده و براي تصويب به مقامات استاني و کشوري ارائه گردد، افزود: برنامه مديريت جامع تالاب زريوار چارچوب اجرايي فعاليت هاي حفاظتي و توسعه اي در حوضه آبريز تالاب زريوار خواهد بود و همه مسئول اجراي آن خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن