تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802705724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هروی: شاید رحیمی در ماجرای پرداخت پول به نمایندگان دروغ‌پردازی کرده باشد/ سخنان رحیمی مردم را آزرده خاطر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هروی: شاید رحیمی در ماجرای پرداخت پول به نمایندگان دروغ‌پردازی کرده باشد/ سخنان رحیمی مردم را آزرده خاطر کرده است
عضو فراکسیون رهروان ولایت با تاکید براینکه اظهارات معاون اول رییس جمهور سابق درباره پرداخت پول به 170 نماینده مجلس باید اثبات شود، گفت: در صورت صحت این موضوع، مصر هستیم که اسامی این تعداد از نمایندگان علنی شود.
جواد هروی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با نامه نیوز با اشاره به اینکه او و تعدادی از نمایندگان در نامه به رییس مجلس خواستار انتشار اسامی نمایندگانی شده اند که از رحیمی پول گرفته اند، گفت: شان و منزلت نمایندگی و مجلس بالاتر از این است که بخواهد ملبس به چنین نکاتی شود. مسائلی از این نوع شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی را مخدوش می کند هر چند که شاید این مبالغ اندک باشد اما بازهم شان مجلس را پایین می آورد.


عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: اگر بخواهیم این مبلغی که رحیمی گفته است را تقسیم بر 170 نفر کنیم مبلغ بسیار کمی و حدود 7الی 6 میلیون برای هر فرد است و این به نسبت برخی از حوزه های انتخابیه که افراد بیش از صدها میلیون خرج کرده اند عددی نیست ولی نفس مطلب که چرا چنین کاری انجام می شود و کسانی به خودشان اجازه می دهند که در بحث انتخابات ورود پیدا کنند و مبالغی را به نامزدها و نماینده ها بدهند این خودش یعنی تخلف .


وی تصریح کرد: گفته شده است این مبالغ برای همکاری، کمک و مساعدت داده شده است ولی حتی اگر این باشد نه تنها وجهه خوبی ندارد بلکه ان جایگاه نمایندگی را زیر سوال می برد.


نماینده قائنات در خانه ملت گفت: آن چیزی که امروز به ما گزارش شده است یک میلیارد و دویست میلیون تومان است حالا پشت قضایا چه خوابیده است و چه مبالغ دیگری نهفته است که هنوز مشخص نیست . فعلا از اسامی اطلاعی نداریم اما قطعا از نمایندگان مجلس هشتم که این مبلغ را گرفته اند در مجلس نهم هم هستند و ما این را به دستگاههای نظارتی واگذار می کنیم و باید این دستگاهها سریعتر ورود پیدا کنند.


هروی با بیان اینکه شاید آقای رحیمی در این قضیه دروغ پردازی کرده است، گفت: اگر اینگونه باشد باید دروغ وی برملا شود و مشخص شود وی در این قضیه به درستی ورود پیدا نکرده است، اگر هم وی ثابت کرد و حرفش راست بود باید این قضیه روشن شود که چرا افرادی می آیند و از کیان مجلس به این راحتی عبور می کنند و آن را مخدوش می کنند .


وی گفت: ما به دنبال انتشار این اسامی هستیم زیرا جو جامعه با سخنان رحیمی ملتهب است و مردم را بیشتر آزرده کرده است و نگاه به نمایندگان را بیشتر زیر سوال برده است. اگر هم اقایان ترتیب اثر ندهند و اسامی را منتشر نکنند ما بازهم اصرار می کنیم زیرا توقع جامعه از مجلس این نیست و الان که این کار را کردند این بحث بسیار سنگین آمد.




۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن