تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803788633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوریه در ۲۴ ساعت گذشته انفجار در دمشق/تأکید نخست وزیر سوریه بر مبارزه با تروریسم/اظهارات تازه همسر البغدادی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سوریه در ۲۴ ساعت گذشته
انفجار در دمشق/تأکید نخست وزیر سوریه بر مبارزه با تروریسم/اظهارات تازه همسر البغدادی
اظهارات نخست‌وزیر سوریه مبنی بر اینکه اولویت اصلی این کشور مبارزه با تروریست‌هاست، شهادت 7 زائر حضرت رقیه (س) در انفجار دمشق و بر عهده گرفتن مسئولیت این انفجار از سوی جبهة‌النصره و آغاز بازسازی عین‌العرب اهم اخبار سوریه در ۲۴ ساعت گذشته می‌باشد.

خبرگزاری فارس: انفجار در دمشق/تأکید نخست وزیر سوریه بر مبارزه با تروریسم/اظهارات تازه همسر البغدادی



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، شهادت 7 زائر حضرت رقیه (س) در انفجار دمشق و بر عهده گرفتن مسئولیت شهادت این زائران لبنانی از سوی جبهة‌النصره، آغاز بازسازی عین‌العرب از هفته جاری، پیام گروگان ژاپنی پیش از عزیمت به سوریه، اظهارات نخست‌وزیر سوریه مبنی بر اینکه هدف اصلی ما در مقطع فعلی مبارزه با تروریست‌هاست، توصیف خبرنگار «فارن افرز» از «بشار اسد» پس از مصاحبه با او، گزارش روزنامه اردنی درباره اینکه شاه اردن به باقی ماندن «اسد» ایمان دارد، دست بالای ارتش اسد در راهکار سیاسی حل بحران سوریه، اطلاعات تازه از همسر بازداشت‌‌شده البغدادی در لبنان و محکومیت جنایت داعش علیه گروگان‌های ژاپنی از سوی سوریه مهمترین اخبار عرصه سیاسی و میدانی سوریه در 24 ساعت گذشته می‌باشد. تحولات میدانی شهادت 7 زائر حضرت رقیه (س) در انفجار دمشق انفجاری تروریستی در منطقه «الکلاسه» دمشق، دست‌کم 7 کشته و 13 مجروح بر جای گذاشت.
«جبهه النصره» مسئولیت شهادت 7 زائر لبنانی در سوریه را بر عهده گرفت گروهک تروریستی «جبهه النصره» اعلام کرد که به شهادت رساندن 7 زائر لبنانی در دمشق، کار این گروهک بوده است. بازسازی «عین العرب» از آغاز هفته جاری آغاز شد نیروهای کُرد سوریه پس از اینکه موفق شدند تروریست‌های داعش را از شهر عین العرب (کوبانی) بیرون برانند، بازسازی این شهر را از آغاز هفته جاری آغاز کردند.
آخرین پیام گروگان ژاپنی پیش از عزیمت به سوریه یک گروگان ژاپنی که گروهک تروریستی داعش وی را سر برید، پیش از ورود به سوریه یک پیام ویدئویی از خود گرفت که پس از سربریدنش در میان شبکه های اجتماعی منتشر شد. تحولات سیاسی نخست‌وزیر سوریه: هدف اصلی ما مبارزه با تروریست‌هاست نخست‌وزیر سوریه برنامه و اولویت اصلی دولت این کشور را مبارزه با تروریست‌ها و حل مشکلات اقتصادی این کشور برشمرد. توصیف خبرنگار «فارن افرز» از «بشار اسد» پس از مصاحبه با او یک روزنامه‌نگار آمریکایی که مصاحبه‌ای با رئیس‌جمهور سوریه ترتیب داده بود، با اشاره به اعتماد به نفس بالای وی، تأکید کرد رئیس‌جمهور سوریه از آنچه در جنگ انجام داده است، اصلاً پشیمان نیست. ایران عمق راهبردی جهان عرب برای مبارزه با اسرائیل است/ شاه اردن به باقی ماندن «اسد» ایمان دارد روزنامه‌نگار ملی‌گرای اردنی ضمن بیان اینکه شاه اردن به باقی ماندن بشار اسد در قدرت ایمان دارد، ایران را عمق استراتژیک اعراب برای مقابله با رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
دست بالای ارتش اسد در راهکار سیاسی حل بحران سوریه کشورهای جهان اگر به دنبال یافتن راهی برای ایجاد راه حل سیاسی برای بحران سوریه هستند، باید بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی کمک به گروه‌های شبه نظامی در سوریه را متوقف و از ارتش این کشور در نبرد با تروریست‌ها حمایت کنند.
اطلاعات تازه از همسر بازداشت‌‌شده البغدادی در لبنان همسر سرکرده اصلی گروهک تروریستی داعش با نام جعلی قصد داشت فرار کند و سرویس‌های اطلاعاتی غرب در فعالیت‌های همسر این تروریست، نقش اصلی را ایفا می‌کردند.
سوریه جنایت داعش علیه گروگان‌های ژاپنی را محکوم کرد دولت سوریه اعلام کرد که دمشق سربریدن گروگان‌های ژاپنی توسط تروریست‌های داعش را محکوم می‌کند.   انتهای پیام/

93/11/13 - 09:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن