تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803050975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوریه در ۲۴ ساعت گذشته آغاز نشست مسکو۱/آزادسازی «کفیر یابوس»/هدف‌گیری «النصره» و «آزادگان شام»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سوریه در ۲۴ ساعت گذشته
آغاز نشست مسکو۱/آزادسازی «کفیر یابوس»/هدف‌گیری «النصره» و «آزادگان شام»
آغاز بکار نشست مسکو از دوشنبه، تعیین بشار الجعفری بعنوان رئیس هیأت سوری، احتمال عدم حضور دی‌میستورا در مسکو، آزادسازی شهرک کفیر یابوس در ریف دمشق و هدف‌گیری نشست سرکردگان النصره و آزادگان شام اهم اخبار سوریه در روز گذشته است.

خبرگزاری فارس: آغاز نشست مسکو۱/آزادسازی «کفیر یابوس»/هدف‌گیری «النصره» و «آزادگان شام»



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، آغاز به کار نشست مسکو از امروز(دوشنبه) و تعیین «بشار الجعفری» به عنوان رئیس هیئت سوری، احتمال عدم حضور «دی‌میستورا» در نشست مسکو، تدارک ارتش سوریه در جبهه عملیاتی «درعا»، آزادسازی شهرک «کفیر یابوس» در ریف دمشق، ممانعت ساکنان منطقه «دوما» برای استقرار موشک‌های تروریست‌های «جیش‌الاسلام»، هدف‌گیری نشست سرکردگان «جبهه النصره» و «آزادگان شام»، همکاری جبهه النصره با ارتش اسرائیل مقابل چشم نیروهای سازمان ملل، پیام «محمد ضیف» به نصرالله؛ اعلام تجدید اتحاد مقاومت فلسطین با ایران، حزب‌الله و سوریه، تلاش برخی معارضان برای شکست کنفرانس مسکو، پیوستن 50 فنلاندی در سال گذشته به تروریست‌های عراق و سوریه، 30 تروریست‌ در کمین شبانه ارتش سوریه و اظهارات تحلیلگر سوری مبنی بر اینکه حزب الله هرگز دست از مبارزه با تروریسم نمی‌کشد، مهمترین اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را شامل می‌شود. تحولات میدانی
تدارک ارتش سوریه در جبهه عملیاتی «درعا»/ هدف اول بازپس‌گیری «الشیخ مسکین» منابع میدانی سوری از تدارک گسترده ارتش سوریه در جبهه عملیاتی «درعا» در جنوب سوریه خبر می‌دهند و تاکید می‌کنند اولین هدف این سلسله عملیات باز پس گیری شهر «الشیخ مسکین»، در ریف شمالی درعا است.
آزادسازی شهرک «کفیر یابوس» در ریف دمشق نیروهای ارتش سوریه موفق شدند شهرک «کفیر یابوس» از توابع ریف دمشق را آزاد کنند.
ساکنان منطقه «دوما» مانع استقرار موشک‌های تروریست‌های «جیش‌الاسلام» شدند تروریست‌های «جیش‌الاسلام» قصد داشتند با استقرار موشک، دمشق را هدف قرار دهند که این مسئله با اعتراض ساکنان دوما و درگیری با عناصر این گروهک ناکام ماند.
هدف گرفتن نشست سرکردگان «جبهه النصره» و «آزادگان شام» نیروی هوایی ارتش سوریه نیمه شب گذشته نشست سرکردگان 2 گروه تروریستی «جبهه النصره» و «آزادگان شام» در منطقه القلمون را هدف گرفت.
ارتش سوریه همواره در آمادگی کامل است/به‌هرگونه تهدید «علوش» پاسخ قاطع می‌دهد یک منبع میدانی سوری با اشاره به اینکه ارتش سوریه همواره در آمادگی کامل بسرمی‌برد، تاکید کرد که ارتش این کشور به هرگونه تهدید «زهران علوش» پاسخ قاطع می‌دهد.
«علوش» پایان هدف‌گیری دمشق را اعلام کرد/اهالی محل سکوهای پرتاب موشک را افشا کردند سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» درحالی از پایان حمله موشکی به دمشق خبر داد که منابع محلی اماکن استقرار سکوهای شلیک این موشک‌ها را افشا کردند. تحولات سیاسی
عدم حضورم در کنفرانس مسکو بدلایل شخصی است معاون هماهنگ کننده هیأت هماهنگی ملی سوریه از عدم حضور خود در کنفرانس مسکو 1 بدلایل شخصی خبر داد.
آغاز به کار نشست مسکو /«بشار الجعفری» رئیس هیئت سوری در نشست مسکو که دوشنبه در روسیه آغاز می‌شود، قرار است نماینده سوریه در سازمان ملل ریاست هیأت این کشور را در مذاکره با مخالفان بر عهده داشته باشد. همکاری جبهه النصره با ارتش اسرائیل مقابل چشم نیروهای سازمان ملل پایگاه تحلیلی- خبری المانیتور در گزارشی به میزان همکاری گروهک تروریستی جبهه النصره با ارتش صهیونیستی، در مرز جولان پرداخته است.
پیام «محمد ضیف» به نصرالله؛ اعلام تجدید اتحاد مقاومت فلسطین با ایران، حزب‌الله و سوریه یک تحلیلگر فلسطینی معنی اولین پیام فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس به دبیرکل حزب‌الله برای تسلیت شهادت اعضای این حزب را اعلام بازگشت کامل مقاومت فلسطین به سمت «محور بازدارنده» توصیف کرد.
تلاش برخی معارضان برای شکست کنفرانس مسکو/ تأکید بر گفت‌وگوی سوری‌-‌سوری یکی از رهبران جبهه معارض «تغییر و آزادی» سوریه با اشاره به تلاش برخی گروه‌های معارض سوری برای شکست کنفرانس مسکو، تاکید کرد جبهه تغییر و آزادی از ابتدا به گفت‌وگوی سوری - سوری برای دستیابی به راه‌حل سیاسی باور داشت.
50 فنلاندی در سال گذشته به تروریست‌های عراق و سوریه پیوستند رئیس پلیس «هلسینکی» فنلاند اعلام کرد که 50 نفر از شهروندان این کشور در سال گذشته به گروه‌های تروریستی حاضر در سوریه و عراق پیوسته‌اند.
30 تروریست‌ در کمین شبانه ارتش سوریه + ویدئو ارتش سوریه طی کمینی در مسیر تکفیری‌های جبهة النصره در منطقه «السویداء» در جنوب سوریه، همه آنان را از پای در آوردند.
احتمال عدم حضور «دی‌میستورا» در نشست مسکو برخی منابع روس، مشارکت فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در «نشست مسکو» را بعید دانستند.
حزب الله هرگز دست از مبارزه با تروریسم نمی‌کشد/پاسخ کوبنده ایران به حماقت اسرائیل حتمی است تحلیلگر سیاسی سوریه با تاکید بر حتمی بودن پاسخ ایران و حزب الله به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه تاکید کرد:حزب الله دست از مبارزه با تروریسم نخواهد کشید و جبهه مقاومت مردمی همه نقشه‌های صهیونیست‌ها را در جولان برهم می‌زند. انتهای پیام/

93/11/06 - 00:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن