تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802758081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت به دسيسه‌هاي دشمن نگاه مدبرانه داشته باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۸:۶ق.ظ)
توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س): نسبت به دسيسه‌هاي دشمن نگاه مدبرانه داشته باشيم توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: آنچه در دنيا حتمي است چيره شدن دين اسلام بر ساير اديان است بنابراين بايد نسبت به دسيسه‌هاي دشمن نگاه مدبرانه داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، آيت‌الله سيد محمد سعيدي در ديدار مسئولان حلقه‌هاي شجره طيبه صالحين استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: چشم‌انداز حرکت ما در برنامه‌هاي فرهنگي، بايد مرتب در ديدنمان و صدر برنامه‌هايمان باشد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد: خداوند پيامبري را براي هدايت مردم فرستاد و بناست که اين دين بر همه اديان الهي چيره شود و در اين عرصه نبايد نگران گذشت زمان بود.
وي با بيان اينکه در پرتوي اين چشم‌انداز بزرگ بايد هوشيار باشيم، افزود: خداوند در فراز و نشيب‌هايي که براي بندگان به وجود مي‌آيد، خبر از پيروزي حق بر باطل داده است و ما نيز بايد به اين مقصد نگاه کرده و نگران نباشيم.
سعيدي ادامه داد: اگر ما درست حرکت کنيم، خطرات و آفات که گاهي در کلام مسئولان به عنوان عوامل بازدارنده برجسته مي‌شود، ناشي از عدم نگاه به هدف اصلي است.
وي با بيان اينکه ما بايد نسبت به برنامه‌هاي دشمن نگاه مدبرانه داشته باشيم، بيان کرد: در اين دنيا بايد بدانيم که بناست دين اسلام بر تمام دين‌ها چيره شود و در اين مسير، نگاه به خطرات و آفت‌ها ما را نگران نخواهد کرد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: کافران نسبت به اين حقيقت که دين اسلام بر همه اديان چيره خواهد شد، باور پيدا کرده‌اند از اين رو تلاش دارند با همه تواني که دارند نسبت به رشد اين دين الهي ايستادگي کنند.
وي در بخش ديگري از سخنانش توهين به نبي مکرم اسلام (ص)، اسلام‌هراسي، آتش زدن قرآن و ... را از جمله نشانه‌هاي هراس دشمن از اين واقعيت دانست و گفت: دشمن خيلي هشيار است و در اين مسير از هيچ تلاشي کوتاهي نخواهد کرد، هرچند که راه را اشتباه مي‌روند و نمي‌دانند که سرانجام محکوم به شکست هستند.
وي خاطرنشان کرد: يکي از وظايف مهمي که بر دوش ماست، اين است که در حفظ و بالنده کردن شجره طيبه صالحين تلاش کنيم و جلسات آن را از نظر محتوا غني سازيم؛ مجالس ما بايد مجالس ذکر الهي باشد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: جاي تأسف دارد که مسئولان کشور که مدتي خداوند به آنها فرصت داده و امور مردم به آنها واگذار شده است، از اين زمان محدود، بخش عمده‌اي به کوبيدن اشخاص گذشته صرف مي‌شود، اين زمان‌ها امانت خدا بر دوش ماست که بايد به درستي از آنها استفاده کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن