تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۰۰ پروژه آموزشي دهه فجر در کشور افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۳۵ب.ظ)
معاون سازمان نوسازي مدارس کشور: ۶۰۰ پروژه آموزشي دهه فجر در کشور افتتاح مي‌شود معاون سازمان نوسازي مدارس کشور گفت: ۶۰۰ پروژه آموزشي دهه فجر در کشور افتتاح مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، سيدباقر مسلمي عصر امروز در حاشيه مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد نوسازي و تجهيز مدارس لرستان در جمع خبرنگاران با بيان اينکه اولويت انجام کارهاي نوسازي و مدارس تکميل پروژه هاي نيمه تمام است اظهارداشت: اولويت تخصيص اعتبار به پروژه هاي نيمه تمام اين سازمان براي تکميل پروژه‌ها است و باقي مانده با تشخيص آموزش و پرورش و سازمان نوسازي شروع پروژه هاي جديدر داراي اولويت است.
وي با اشاره به اينکه در سال 91 يک هزار و 800 ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شد گفت: از اين اعتبارات در مجموع ميانگين ملي و استاني 22 درصد تحقق پيدا کرد، اکثر پروژه‌ها به دليل کمبود پروژه متوقف شد يا به کندي پيش رفت.
وي افزود: در سال 92 هزار و 830 ميليارد تومان اعتبار ملي و استاني بود که حدود 30 درصد تحقق پيدا کرد يعني در مجموع بيش از سه هزار مليارد تومان از اعتبارات مصوب ما تحقق پيدا نکرد و حاصل اين کمبود تخصيص اعتبار شش هزار و 800 پروژه نيمه تمام در کشور وجود دارد.
معاونت پشتيباني سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور ضمن تقدير از تلاشهاي شبانه روزي همكاران نوسازي در سطح كشور گفت: تمام اين فضاهاي مورد نياز دانش آموز اعم از فضاهاي کلاسي و فضاهاي تکميلي کارگاه ها، آزمايشگاه، سايت کامپيوتر و نمازخانه هم از لحاظ نوع فضا و هم از لحاظ رعايت استانداردهاي فني مهندسي براي مقاومت ساختمان پيش بيني شود.
وي ادامه داد: تا حدود پنج سال آينده فضاهاي غيراستاندارد جمع آوري و به جاي آن فضاهاي استاندارد ساخته مي شود.
مسلمي زيباسازي مدارس را از ديگر اولويت‌ها و سياست‌هاي سازمان نوسازي و تجهيز مدارس براي ساخت مدارس در کشور برشمرد و گفت: بناهايي که مي‌سازيم بايد به زيبايي آن توجه شود تا معلم و دانش‌آموزان در يک فضاي زيبا به رسالت خود عمل کنند.
معاون توسعه مديريت، پشتيباني و مشارکت‌هاي مردمي سازمان نوسازي مدارس کشور گفت: در دهه فجر امسال بيش از 600 پروژه و نزديک به سه هزار کلاس را براي افتتاح داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن