تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به 250 هزار پرونده در دواير مشاوره و مددكاري كلانتري هاي سطح كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰ب.ظ)
رسيدگي به 250 هزار پرونده در دواير مشاوره و مددكاري كلانتري هاي سطح كشور رئيس پليس پيشگيري ناجا در استان مركزي گفت: در سال جاري به 250 هزار پرونده در دواير مشاوره و مددكاري كلانتري هاي سطح كشور رسيدگي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار تقي مهري رئيس پليس پيشگيري ناجا در حاشيه همايش كلانتري ها و پاسگاه هاي استان مركزي و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تاثير مطلوب اطلاع رساني و آموزش همگاني در جامعه بيان داشت: نگاه پليس امروز، استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي در ارتقاء امنيت اجتماعي است كه تا كنون نيز با مشاركت مردم در سطح ملي و در سطح استان مركزي نيز بازخوردهاي بسيار مطلوبي حاصل شده است.
وي اضافه كرد: به هر ميزاني كه آگاهي مردم بالا رود شاهد كاهش جرايم مي باشيم و نيروي انتظامي نيز در برنامه ريزي ها و رويكرد جامعه محور خود توجه اي ويژه به تحقق مطلوب برنامه هاي اجتماع محور خود دارد.
سردار مهري طرح مديريت كيفيت در ناجا را بسيار اثربخش عنوان و تصريح کرد: اصلاح فرايندهاي پيشگيري كمك مهمي به كاهش هزينه هاي انتظامي و افزايش خدمت رساني به شهروندان داشته است كه اين مهم در طرح مديريت كيفيت در نيروي انتظامي بسيار تاثيرگذار است.
رئيس پليس پيشگيري ناجا اجراي طرح مديريت كيفيت در نيروي انتظامي در استان را بسيار مطلوب دانست و اضافه كرد: كسب رتبه چهار كشوري استان مركزي و ارزيابي مطلوب نسبت به پاسخگويي به مراجعه كنندگان و تكريم ارباب رجوع از مولفه هايي است كه نشان از اجراي هدفمند و اثرگذار راهبردها در استان مركزي دارد.
وي با اشاره به بازخورد برنامه هاي پيشگيرانه و آموزش همگاني پليس و كاهش هفت درصدي تشكيل پرونده هاي در سطح ملي گفت: در سطح كل كشور هفت درصد كاهش تشکيل پرونده ها در حوزه هاي مختلف را داشته ايم و در استان مركزي با توجه به تمهيداتي كه صورت گرفته در سطح كشور اين استان از نظر عملكرد كلانتري ها رتبه چهارم را كسب كرده است.
رئيس پليس پيشگيري ناجا خاطر نشان كرد: اقدامات بسيار خوب و ارزنده اي در سطح استان صورت گرفته كه مي توان به اجراي طرح امنيت محله محور اشاره كرد و يكي ديگر از اين اقدامات اجرايي طرح مديريت كيفيت (مكنا) مي باشد.
سردار مهري در پايان افزود: مشاوره هاي حضوري و تلفني توسط مشاوران معاونت اجتماعي ناجا در آگاهي مردم و صلح و سازش بين طرفين دعوي نقش مهمي را ايفا مي كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن