تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارجاع 300 هزار پرونده به كلانتري هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۹ق.ظ)
ارجاع 300 هزار پرونده به كلانتري هاي كشور كارشناس اداره كل مشاوره و مددكاري معاونت اجتماعي ناجا در شيراز گفت: به طور متوسط 300 هزار پرونده در طول سال به مراكز مشاوره و مددكاري كلانتري ها در سطح كشور ارجاع مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ رجبعلي پاكزاد با اشاره به اينکه مشاوران و مددكاران كلانتري ها افسران نرم ناجا هستند و با مهم برشمردن اهميت مشاوره و مددكاري در ناجا تصريح كرد: به طور متوسط 300 هزار پرونده در طول سال به مراكز مشاوره و مددكاري كلانتري ها در سطح كشور ارجاع داده مي شود كه بيش از 70 درصد آنها به مصالحه ختم مي شود و اين موضوع باعث كاهش چشمگير پرونده هاي قضائي شده است.
سرهنگ پاكزاد با اشاره به اينكه كار مشاوره كاري ظريف و حساس است خاطر نشان كرد: مشاور بايد به مراجعه كننده نويد دهد كه وقتي پنهاني ترين مسأله خود را با وي در ميان مي گذارد، اين اطلاعات محفوظ بماند.
وي با تأكيد بر اينكه بايد با مطالعه و افزايش آگاهي، خود را به روز كنيم افزود: برگزاري چنين كارگاه هاي آموزشي مي تواند در اين راستا مثمر ثمر باشد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس نيز در اين جلسه با تأكيد بر اينكه رويكرد پليس جامعه محوري است، بر انجام كارهاي فرهنگي در جامعه تأكيد كرد.
فريبا استواري تصريح كرد: روند رو به رشد تحولات اجتماعي باعث ايجاد آسيب هاي اجتماعي در جامعه شده است و راهكارهاي سنتي پاسخگوي اين آسيب ها نيستند.
وي با اشاره به كاركرد خانواده در جامعه امروزي گفت: در حال حاضر پدرو مادر در خانواده به دليل مشغله كاري در گير هستند و فرزندان نيز در گوشه اي با استفاده از سيستم هاي ارتباطي خود را سرگرم مي كنند كه اين موضوع باعث افسردگي فرزندان در دراز مدت خواهد شد.
معاون اجتماعي پليس فارس تصريح كرد: والدين بايد با استفاده از زبان و ادبيات كودكان با آنان ارتباط برقرار كرده و مشكلات آنها را مرتفع نمايند.
استواري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اقدامات بسيار مناسب مراكز مشاوره و مددكاري نيروي انتظامي افزود: مراكز مشاوره ناجا با اجرايي كردن طرح مشاوره فعال در مدارس، مساجد و مراكز علمي ارتباط چهره به چهره با جامعه هدف برقرار كرده است.
وي با بيان اينكه در حال حاضر نيروي انتظامي به عنوان يك نهاد فرهنگي در جامعه حاضر مي شود، افزود: اين نيرو بيشترين تماس را با بدنه اجتماع دارد و در سال هاي اخير رويكرد جامعه محوري را در دستور كار خود قرار داده است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: اقدامات بسيار مناسب مراكز مشاوره و مددكاري باعث شده است تا خانواده ها بدون هيچگونه دغدغه اي مشكلات خود را با كارشناسان مطرح نمايند.
استواري در پايان از مشاوران و مددكاران خواست با استفاده از توان علمي خود مشكلات خانواده ها را برطرف و از اين طريق احساس امنيت را در جامعه افزايش دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن