تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک‌ميليون و ۲۵۰ هزار صندلي در نوبت فروش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۹ب.ظ)
معاون مسافري راه‌آهن خبر داد: يک‌ميليون و ۲۵۰ هزار صندلي در نوبت فروش معاون مسافري راه‌آهن از وجود ظرفيت بليت نوروزي در اغلب محورها خبر داد و گفت: هم‌اکنون يک‌ميليون و ۲۵۰ هزار صندلي ايجادي در اغلب مسيرها وجود دارد و متقاضيان مي‌توانند از طريق اينترنت و مراکز فروش بليت نسبت به تهيه بليت اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد راشدي، معاون مسافري راه‌آهن با اشاره به آغاز پيش‌فروش بليت قطارهاي نوروزي از چهارم بهمن‌ماه، اظهار داشت: در يک هفته گذشته از يک‌ميليون و ۵۵۰ هزار صندلي ايجادي، تاکنون درمجموع ۳۰۰ هزار بليت از طريق اينترنت و مراکز فروش بليت به فروش رسيده است.
وي افزود: در حال حاضر در تمام‌مسيرها به‌جز محور ريلي تهران – بندرعباس و تهران – شيراز، آن‌هم در هفته ابتدايي پيک نوروزي، بليت موجود است و متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به دفاتر آژانس مسافرتي و يا از طريق اينترنت، نسبت به تهيه بليت موردنياز خود اقدام کنند.
معاون مسافري راه‌آهن بابيان اينکه هم‌اکنون در ۱۲ مسير امکان حمل خودرو با قطار وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر در محورهاي تهران-مشهد، تهران-تبريز، تهران-شيراز، تهران-يزد، تهران-کرمان، تهران-زاهدان، تهران-بندرعباس، شيراز-مشهد، اصفهان-بندرعباس، يزد-مشهد، کرمان-مشهد، بندرعباس-مشهد و بالعکس امکان حمل خودرو وجود دارد و متقاضيان مي‌توانند از اين تسهيلات بهره بگيرند.
بنابراين گزارش پيش‌فروش بليت قطارهاي نوروزي (حدفاصل ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردين ۹۴) از چهارم بهمن‌ سال جاري آغازشده است و صندلي ايجادي در مقايسه با سال گذشته ۵ درصد رشد دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن