تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداري از 125 طرح در شهرستان خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۵ب.ظ)
بهره‌برداري از 125 طرح در شهرستان خرم آباد فرماندار خرم آباد گفت: دهه فجر ۱۲۵ پروژه عمراني شهري و روستايي در خرم آباد افتتاح مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، حبيب‌الله خجسته‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن گراميداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: حبيب‌الله خجسته پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات دولتي و تسهيلات بانکي در بخش هاي مختلف عمران شهري و روستايي حدود 98 ميليارد تومان براي بهره برداري 125 پروژه کوچک، متوسط و بزرگ در نظر گرفته شد.
وي با اشاره به اينکه اين 125 پروژه در دهه فجر به بهره برداري مي رسد فزود: در بخش عمران شهري و روستايي طرح هايي مانند آبرساني،گازرساني روستايي و طرح هادي اجرايي شده است.
فرماندار خرم آباد عنوان کرد: ايام فجر زمينه کشاورزي و دامپروري، منابع آب، افزايش سرانه فضاهاي آموزشي، تکميل زير ساخت‌هاي صنعتي، امورحمايتي مددجويان تحت پوشش کميته امداد، بهزيستي و دهياري‌ها طرح هايي توسط دستگاه هاي اجرايي به بهره برداري مي رسد.
وي عنوان کرد: 71 پروژه از طرح هاي مربوطه با اعتباري بالغ بر 965 هزار و 230 ميليون ريال توسط دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان و 54 پروژه 14 با اعتباري بالغ بر 14 هزار و 610 ميليون ريال مربوط به دهياري‌هاي خرم‌آباد بوده است.
خجسته پور خاطر نشان کرد: با افزايش سرانه فضاهاي آموزشي و با اعتباري بالغ بر 99 هزار و 400 ميليون ريال 12 پروژه افتتاح مي شود.
وي تصريح کرد: دهه فجر در زمينه آبرساني روستايي و عشايري 9 پروژه با اعتباري بالغ بر 21 هزار و 240 ميليون ريال به بهره‌برداري مي رسد.
فرماندار خرم آباد با اشاره به ديگر پروژه‌هايي که در اين ايام به بهره برداري گفت: يک ايستگاه هواشناسي با اعتباري حدود 1.5 ميليون ريال و گازرساني روستايي سه پروژه با اعتبار 9 هزار و 400 ميليون ريال در خرم آباد افتتاح مي‌شود.
وي افزود: دهه فجر در خرم آباد يک پروژه منابع آب با اعتباري بالغ بر 651 هزار و 200 ميليون ريال، طرح هادي روستايي سه پروژه با اعتباري بالغ بر پنج هزار و 650 ميليون ريال به بهره‌برداري مي‌رسد.
خجسته پور عنوان کرد: 14 پروژه در زمينه کشاورزي، دامداري و منابع طبيعي با اعتباري بالغ بر 20 هزار و 942 ميليون ريال در اين ايام افتتاح مي‌شود.
وي گفت: در زمينه عمران شهري 19 پروژه با اعتباري بالغ بر 126 هزار و 345 ميليون ريال، احداث فضاهاي بهداشتي و درماني يک پروژه با هزينه اعتباري بالغ بر چهار هزار ميليون ريال به بهره برداري مي رسد.
فرماندار خرم آباد اظهار داشت: دهه فجر 54 پروژه در زمينه دهياري ها با هزينه اعتباري بالغ بر 14 هزار 610 ميليون ريال به بهره برداري مي رسد.
وي بيان کرد: در زمينه تکميل زيرساخت‌هاي صنعتي چهار پروژه با هزينه اعتباري بالغ بر هفت هزار و 488 ميليون ريال افتتاح مي‌شود.
خجسته‌پور تصريح کرد: در بحث مسکن و امور حمايتي مددجويان بهزيستي و کميته امداد امام خميني (ره) چهار پروژه با اعتباري بالغ بر 18 هزار و 65 ميليون ريال دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن