تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819599722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور فوتسالیست‌های کاسپین مقابل نماینده زنجان به تساوی رضایت دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور
فوتسالیست‌های کاسپین مقابل نماینده زنجان به تساوی رضایت دادند
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم کاسپین قزوین مقابل نماینده زنجان به نتیجه تساوی رضایت داد.

خبرگزاری فارس: فوتسالیست‌های کاسپین مقابل نماینده زنجان به تساوی رضایت دادند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که تیم فوتسال کاسپین در زنجان مقابل تیم البرز شهرداری این شهر به نتیجه تساوی دست یافت.
تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در این دیدار به نتیجه تساوی چهار بر چهار دست یافت تا عملاً با کسب تساوی در این بازی تنها یک امتیاز را از آن خود کند.
فوتسالیست‌های بانوان کاسپین با این تساوی عملاً بر روی صفحه کاغذ هم دیگر شانسی برای رسیدن به جایگاه سومی جدول رده‌بندی ندارند و قطع‌یقین باید به دنبال این باشند که همان جایگاه چهارمی را در پایان فصل به دست آورند، اتفاقی که البته با توجه به نمایش و عملکرد ضعیف سایر تیم‌های لیگ رقم می‌تواند رقم بخورد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تساوی شاگردانش مقابل تیم البرز شهرداری زنجان در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگا‌ه‌های کشور اظهار کرد: بازیکنانم در این بازی نهایت تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما در نهایت نتوانستند پیروزی را از آن خود کنند و با تساوی زمین بازی را ترک کردند.
آمنه محمودی با اشاره به اینکه تیم البرز شهرداری زنجان با کسب 14 امتیاز جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد، عنوان کرد: این تیم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرد و موفق شد یک امتیاز دیدار خانگی را از آن خود کند.
وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات زیادی روبه رو بوده است، عنوان کرد: بیشتر بازیکنان تیم کاسپین مطالبات فصل قبلی خود و این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را دریافت نکرده‌اند و با توجه به این مسائل باز هم این شاگردانم بودند که با انگیزه و تلاش مضاعف توانستند عملکرد بسیار مثبتی را از خود بر جای بگذارند و با پشتکار این رقابت‌ها را دنبال کنند.
گفتنی است؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با شرکت 11 تیم برگزار می‌شود که تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حال حاضر با کسب 28 امتیاز عنوان چهارمی این رقابت‌ها را در اختیار دارد.
انتهای پیام/77004/ق30

93/11/11 - 15:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن