تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور فوتسالیت‌های بانوان کاسپین به مصاف نماینده زنجان می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور
فوتسالیت‌های بانوان کاسپین به مصاف نماینده زنجان می‌روند
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین به مصاف نماینده زنجان می‌رود.

خبرگزاری فارس: فوتسالیت‌های بانوان کاسپین به مصاف نماینده زنجان می‌روند



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی فردا با برگزاری پنج دیدار برگزار می‌شود که تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین از ساعت 11 صبح فردا در زنجان میهمان تیم البرز شهرداری این شهر می‌رود.
تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که هفته گذشته در جریان دیدار با نماینده نوشهر در سالن شهید بابایی سنگ تمام گذاشت و موفق شد با نتیجه هشت بر چهار به برتری دست یابد، در دیدار فردای خود مقابل نماینده زنجان هم بدون شک به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز خواهد بود.
فوتسالیست‌های کاسپین قزوین که در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در دیدار مقابل تیم‌های مدعی بازی‌های خود را واگذار کردند، قطع‌یقین با توجه به اختلاف امتیازهای موجود با سه تیم بالایی جدول نمی‌توانند روی سکو بروند و به طور طبیعی باید تلاش کنند تا جایگاه چهارم خود را همچنان در جدول رده‌بندی حفظ کنند.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به دیدار تیم‌های کاسپین قزوین و البرز شهرداری زنجان در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بدون شک بازیکنان کاسپین برای کسب پیروزی به زنجان می‌روند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا همچنان در سایه تیم‌های بالایی جدول حرکت کنند.
آمنه محمودی با اشاره به اینکه شانس تیم فوتسال کاسپین قزوین برای رسیدن به جایگاه سومی جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برترکم است، افزود: البته بازیکنان و کادر فنی این تیم ناامید نیستند و تمامی تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند با لغزش تیم سپیدرود رشت اختلاف چهار امتیازی خود را با این تیم کاهش دهند.
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین که خود هدایت تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین را در فصل جاری و سال‌های گذشته بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: شاگردانم در این فصل با وجود مشکلات زیادی که داشتند، بازی‌های مطلوبی را مقابل رقیبان ارائه دادند و به طور طبیعی عملکرد آن‌ها در مقابل بضاعت برخی از تیم‌های بزرگ تا به حال قابل قبول بوده است.
گفتنی است؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی با شرکت 11 تیم برگزار می‌شود که تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حال حاضر با کسب 27 امتیاز جایگاه چهارمی جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
انتهای پیام/77004/ح30

93/11/09 - 13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن