تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش بزرگداشت جهاد عشاير خوزستان در مبارزه با انگليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۲ب.ظ)
رئيس سازمان بسيج عشايري خبر داد: برگزاري همايش بزرگداشت جهاد عشاير خوزستان در مبارزه با انگليس همايش بزرگداشت جهاد عشاير خوزستان در مبارزه با انگليس برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، جناب سرهنگ دوستعلي آزوغ رئيس سازمان بسيج عشايري کشور با اشاره به نقش عشاير در پيروزي انقلاب اسلامي گفت: 3 عامل در پيروزي انقلاب موثر دانست: رهبري امام، اسلام و مردم. که خيزش مردم در اوايل و سيل انقلاب و قوميت و سن را با خود همراه کرد، منتهي شدت خلوص و صداقت عشاير نسبت به مراجع و رهبران ديني از ديگر اقشار بيشتر بود و عشاير در طول ساليان مردماني مسلح و وفادار به کشور بوده اند به همين خاطر اولين گروه هايي که آمدند در شهرها و به امام لبيک گفتند و رژه مسلحانه رفتند و سرحدات کشور را رصد مي کردند عشاير بودند که تاکنون بر سر آن پيمان هزينه داده اند و خواهند داد.
وي با اشاره به برنامه هاي خاص سازمان بسيج عشايري در دهه فجر، افزود: دهه فجر ايام جشن ملي و مذهبي است، که يادآور اضمطال طاغوت و ذلت آمريکاست. در 22بهمن تبسم شادي بر لبان حضرت امام و مراجع نشست رويايي بود که به صدق تعبير پيدا کرد لذا ما تا زنده ايم اين يوم الله را گرامي مي دايم و سازمان بسيج عشايري در تمام استان هاي عشايرنشين همايش هاي بزرگ پيش بيني و برنامه ريزي نموده است.
رئيس سازمان بسيج عشايري کشور درباره برگزاري همايش بزرگداشت جهاد عشاير خوزستان در مبارزه با انگليس تصريح کرد: در بحث شهداي عشاير خوزستان سالهاست که مراسم بزرگداشت آن قيام بزرگ به رهبري آيت الله سيد کاظم يزدي مرجع عاليقدر آن مقطع زماني در خوزستان برگزار مي شود لکن امسال متفاوت از آن شيوه بصورت بين المللي انشاء الله برگزار خواهد شد.
سرهنگ آزوغ با بيان خاطره اي از پيروزي انقلاب اسلامي، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به شناختي که در آن زمان از استان شهيد پرور ايلام داشتم خبر دارم که در ايلام به دستور مرحوم آيت الله عبدالرحمن حيدري ايلامي، انتظامات را به سران طوايف سپرد و آن چنان نظمي برقرار شد که طرفداران رژيم طاغوت کوچکترين حرکتي نداشتند و طرفداران نظام با آسودگي خاطر، اهداف انقلاب را پيش مي بردند و شهيد ربابه کمالي هم در دفاع از اهداف انقلاب اولين زن شهيده آن مقطع انقلاب بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن