تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803788940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رئیس مجلس مطرح کرد عاجز شدن رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نایب رئیس مجلس مطرح کرد
عاجز شدن رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله
نایب رئیس مجلس از عاجز شدن رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله خبر داد.

خبرگزاری فارس: عاجز شدن رژیم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله



به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد ظهر امروز در پنجمین یادواره سراسری شهدای زینبیه و ثارالله شهرستان میانه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارالله با بیان این موضوع که تاریخ ایران از صفحات زرین و رویدادهای عزت‌آفرین لبریز است، اظهار داشت: کشور ایران در چنین دهه اخیر شرایط متفاوتی با تاریخ 7 هزار ساله خود تجربه می‌کند رویدادهای که در حال رخ دادن است در تاریخ بشر نمونه نادری به حساب می‌آیند.
وی تاریخ ذلت بار پهلوی را باعث پایمال شدن عزت و شرف و استقلال ملت خواند و افزود: در تاریخ 200 ساله کشور بیش از 50 درصد جغرافیای کشور تجزیه شد.
ابوترابی‌فرد با بیان این موضوع که  مردم آذربایجان از نزدیک شاهد و ناظر این رویدادها بودند، خاطرنشان کرد: شهدای مدارس زینبیه و ثارالله گواه دین مداری و افتخار به حجاب و تقوا است.
وی تصریح کرد: مدعیان امروز حقوق بشر با حمایت اطلاعاتی آواکس‌ها، مردم و رزمندگان را در داخل خاک ایران مورد تهاجم قرار دادند و جنگ طولانی هشت ساله را بر مردم تحمیل کردند.
نایب رئیس مجلس سلب امنیت از مردم در داخل شهرها را از دیگر توطئه‌های استکبار جهانی در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: سلحشوری‌های رزمندگان خطه آذربایجان در عملیات کربلای 5 فراموش شدنی نیست، و بمباران مدارس زینبیه و ثارالله به خاطر از بین بردن شیرینی این پیروزی در کام مردم ایران بود.
وی افزود : اقتدار و عزت کشور ریشه در همبستگی ملی و انسجام اسلامی دارد، که در میان پیوند های ملی و اسلامی قرار گرفته است.
ابوترابی‌فرد، هویت قرآنی و دینی انقلاب را عامل شکل گیری جنگ تحمیلی با هدف نابودی انقلاب اسلامی و محو نام ایران از نقشه کره خاکی دانست و افزود: یکپارچگی و وحدت ملت، کشور ایران را به سرزمینی مقتدر در جهان و منطقه تبدیل کرده است.
وی گفت: هیچ کشوری آماده مقابله با چنین تهدیداتی را ندارد و ایستادگی مردم آذربایجان و تقدیم هزاران شهید، هنر ایرانی و غیرت آنان را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشته است.
نایب رئیس مجلس جنگ فرهنگی دشمن را به خاطر سلب آراستگی به چادر مشکی عنوان کرد و افزود: شهدای زینبیه و ثارالله با عفاف و حجاب خود و پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل این توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند.
وی با بیان این موضوع که ملت ایران توان تبدیل تهدیدات دشمنان را به فرصتی برای شکوفایی اقتصادی و اقتدار سیاسی و به رونق انداختن چرخ‌های اقتصادی را دارند، افزود: تحریم‌ها اهرم فشاری برای تسلیم شدن مسئولان کشور در مقابل استکبار است. عاجز شدن ریم صهیونیستی در مقابل حزب‌الله وی با اشاره به این موضوع که حملات نظامی رژیم صهیونیستی به رزمندگان اسلام و پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت، این رژِیم را در مقابل توان نیروهای انقلابی عاجز و ناتوان ساخته است، افزود: موفقیت‌ها و امنیت حاکم بر کشور مدیون تلاش‌ها و از خودگذشتی‌های دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر فرزندان روح الله در خارج از مرزهای کشور از آرمان‌های مقدس کشور با سلاح ولایت‌مداری در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده‌اند.
وی وحدت ملی جریان‌های سیاسی در سایه ولایت‌مداری را عامل اصلی دست یابی به قله‌های پیشرفت اقتصادی  عنوان کرد و افزود :کشور ایران از تمام ظرفیت‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و نظام مبتنی بر مردم سالاری برخوردار است.
نائب رئیس مجلس همچنین بر لزوم مصرف بهینه و تولید کالاهای با ارزش ملی تاکید کرد و افزود: معجزه کالاهای تولیدی آذربایجان همچون فرش در سایر زمینه ها نیز می تواند محقق شود و در این صورت فقر و بیکاری معنایی به خود نخواهد گرفت.
عملیات احداث پروژه یادمان شهدای زینبیه در دبیرستان زینبیه و ساماندهی مزار شهدای زینبیه نیز، همزمان با برگزاری این یادواره کلنگ‌‎زنی شد .
12 بهمن ماه سال 65 حوالی ساعت 10 و نیم صبح، در دبیرستان دخترانه‌ی زینبیه واقع در شهر میانه، در حالی که دانش آموزان خود را برای جشن شروع دهه فجر انقلاب اسلامی آماده می‌کردند، جنگنده‌های عراقی با بی رحمی تمام این مدارس را بمباران کرده و به خاک و خون می‌کشند.
در این حادثه‌ی تلخ 30 نفر از دانش‌آموزان شهید و حدود 130نفر از آن‌ها زخمی می‌شوند. انتهای پیام/60002/ع

93/11/11 - 13:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن