تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوش الاغی، جدیدترین عمل زیبایی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: گوش الاغی، جدیدترین عمل زیبایی در ایران

گوش الاغی، جدیدترین عمل زیبایی در ایران

متأسفانه اخیرا عمل زیبایی جدیدی موسوم به عمل «گوش الاغی» در میان جوانان مرفه ایرانی رواج یافته است.

 متأسفانه اخیرا (دیماه سال جاری) عمل زیبایی جدیدی موسوم به عمل «گوش الاغی» در میان جوانان مرفه ایرانی رواج یافته و خبر آن به صورت گسترده در رسانه‎های بیگانه انتشار یافته است. در این عمل زیبایی، با برش قسمت بالایی گوش و سپس بخیه زدن، آن را تیز و به گوش الاغ شبیه می‌کنند؛ اقدامی که در نتیجه آن و با تغییر فرم طبیعی گوش، بازگشت به حالت اولیه ناممکن می‌شود. بر پایه این گزارش، خیابان‌های تجریش، جردن، فرمانیه، قیطریه، زعفرانیه، نیاوران، ولنجک، سعادت آباد، شهرک غرب و گاندی را که بالا و پایین کنی، می‌توانی از میان هر ۱۰ نفر جوان دختر و پسر حداقل ۵ نفر را بیابی که یا چسبی بر دماغشان دارند و یا دماغشان را سربالا کرده‌اند تا زیبا‌تر شوند؛ اما جراحی گوش برای زیبایی، امر نسبتاً تازه‌ای محسوب می‌شود. 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/goosh.jpg



http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/goosh1.jpg



http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/goosh2.jpg


اگرچه اقدام مذکور در ایران به تازگی رواج یافته، اما رسانه‌ها در سال ۲۰۱۱ از آن با نام «گوش‌های جنی» یاد کرده بودند. گفته می‌شود که میل به داشتن گوش‌های مثلثی، در آغاز نوعی الگوبرداری شمایلی از شخصیت‌های جادویی فیلم «ارباب حلقه‌ها» بوده است. خاطرنشان می‌شود که ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان جراحی‌های زیبایی در آن انجام می‌شود. با توجه به افزایش اغراق‌آمیز جراحی‌های زیبایی در کشورمان، نظارت ویژه و تدبیر فوری وزارت بهداشت و سایر نهادهای ذی‎ربط در این حوزه‌ ضروری به نظر می‌رسد. 




1393/11/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن