تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803074523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي بودجه پيشنهادي سال 13 شهرداري زنجان در شورا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۵ق.ظ)
رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان اعلام کرد: بررسي بودجه پيشنهادي سال 13 شهرداري زنجان در شورا رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان گفت: طبق ماده 67 آيين نامه شهرداري ها، شهردار مکلف است بودجه پيشنهادي خود را تا آخر دي به شوراي اسلامي ارسال کند و شورا نيز بايد تا قبل از اسفند بودجه پيشنهادي را رسيدگي و آن را مصوب کند.
آراض ضيايي در گفت و گو با خبرنگار موج با بيان اين که بودجه سال 94 شهرداري بايد براي بهبود شاخص هاي مديريت شهري تهيه و تنظيم شود، بيان داشت: از اين رو تمام شهرداري هاي کشور با حسن تدبير و با درک مناسب از فرصت هاي پيش رو با حضور فعال تر در عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و عمراني و استفاده بهينه از منابع محدود و تقويت انضباط مالي، مناسب ترين بودجه را تدوين کند.
ضيايي اظهار کرد: اهتمام به انضباط مالي و بودجه اي و تعادل بين منابع درآمدي و مصارف هزينه اي، اصلاح نظام مالي و افزايش بهره وري، کاهش وابستگي به درآمدهاي ناپايدار، نگهداري ابنيه و تاسيسات شهري، اولويت بندي طرحها و پروژه ها باتاکيد بر تکميل طرحها و پروژه هاي نيمه تمام، تمرکز زدايي در واگذاري وظايف و تمرکز در تهيه، تنظيم و نظارت بر بودجه از اهم راهبردهاي اساسي در تدوين بودجه سال آينده شهرداري زنجان است.
وي گفت: با توجه به سياست هاي دولت در زمينه افزايش مشارکت اجتماعي، توسعه سرمايه انساني و فناوري و بهره مندي از منابع، کاهش تصدي ها و واگذاري امور به بخش خصوصي در راستاي سياست هاي اجرايي، احصا وظايف قابل واگذاري و برون سپاري، ارتقا شاخص هاي محيط زيست شهري، ايمن سازي شهر در مقابل سوانح و حوادث طبيعي و ممنوعيت پرداخت هرگونه اعتبار از اعتبارات شهرداري به دستگاه هاي اجرايي مورد توجه است.
اين مقام مسئول با اشاره به موضوع احداث کارخانه براي مديريت پسماندهاي شهر زنجان طي يک سال گذشته تاکيد کرد: شهردار زنجان به نمايندگي از مجموعه بايد گزارش‌هاي هفتگي از اين پروژه به جلسه ارائه دهد تا شورا در جريان امور قرار گيرد.
رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان آتش‌نشاني را از شغل‌هاي با خطرپذيري بالا عنوان و تصريح کرد: اين خطرپذيري اگر با کمبود منابع انساني و امکانات همراه شود بيشتر جلوه مي‌کند.
اين مقام مسئول بر لزوم ارتقاي امکانات و تجهيزات سازمان آتش‌نشاني شهرداري زنجان تاکيد کرد و گفت: ارتقاي تجهيزات اين سازمان از الزامات بهبود عملکرد آن به هنگام وقوع حوادث به شمار مي‌رود.
ضيايي با بيان اينکه کمبود امکانات سازمان آتش‌نشاني به هنگام وقوع حوادث فاجعه‌آفرين مي‌شود، ادامه داد: تلاش براي ارتقاي امکانات در واقع براي کمک به کاهش آسيب‌ها انجام مي‌شود.
وي به کمبود زيرساخت‌هاي آتش‌نشاني در مرکز شهر زنجان اشاره کرد و بيان داشت: اين کمبود بايد با راه‌اندازي محل در نظر گرفته شده در زينبيه غربي براي اين کار جبران شود.
رئيس شوراي اسلامي شهر زنجان تاکيد کرد: شورا، شهرداري و مديريت بحران استان بايد براي جبران کمبودهاي سازمان آتش‌نشاني تلاش کنند.
اين مقام مسئول جبران کمبودهاي فضاي سبز را از کارکردهاي پارک‌هاي محلي عنوان کرد و افزود: احداث اين پارک‌ها بايد با در نظر گرفته شدن همه امکانات مورد نياز از جمله سرويس‌هاي بهداشتي انجام شود.
ضيايي با اشاره به احداث سرويس‌هاي بهداشتي در يکي از پارک‌هاي زنجان گفت: به نظر مي‌رسد اين اقدام همه فعاليت‌ها را در اين پارک تحت تاثير قرار داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن