تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802769599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقديم لايحه بودجه سال 94 توسط شهرداري به شوراي اسلامي شهر اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۴۵ق.ظ)
تقديم لايحه بودجه سال 94 توسط شهرداري به شوراي اسلامي شهر اهواز لايحه بودجه شهرداري اهواز در سال 94 با پيش بيني مبلغي معادل 12 ميليارد و 390 ميليون ريال به شوراي اسلامي شهر اهواز تقديم شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، شهردار اهواز در اين رابطه گفت: مبلغ 340 ميليارد تومان نيز براي هزينه هاي جاري پيش بيني شده است که اين مبلغ 27 درصد از کل بودجه است.
سيد خلف موسوي ادامه داد :در خصوص ميزان تحقق بودجه سال جاري عنوان کرد: 80 درصد بودجه سال 93 شهرداري در 9 ماهه نخست سال جاري محقق شده و با توجه به اينکه عمده درآمدهاي شهرداري در سه ماهه اخير سال است پيش بيني مي شود شاهد تحقق کامل بودجه سال جاري باشيم.
موسوي با تشريح اهداف مد نظر قرار گرفته در بودجه سال 94 گفت: اجراي پروژه هاي بزرگ و ماندگار براي رفع نيازهاي شهري در بخش زيرساختي به ويژه در حوزه حمل و نقل و ترافيک، ايجاد فضاهاي فرهنگي، ورزشي، تفريحي و رفاهي براي شهروندان در محلات و مناطق مختلف و رفع مشکلات مناطق محروم و حاشيه شهر سرلوحه عملکرد شهرداري در سال آينده خواهد بود.
رييس شوراي اسلامي شهر اهواز نيز در اين رابطه افزود: اعضاي شورا بالخص اعضاي کميسيون برنامه و بودجه و کميسيون تلفيق به لايحه بودجه سال 94 توجه ويژه اي داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمين سعادت نيا در ادامه افزود: اعضا مشکلاتي که خود به عنوان شهروند با آن مواجه هستيد در تدوين و بازبيني لايحه بودجه توجه ويژه داشته باشيد و به ساز و کارهاي عمراني و نيازهاي شهروندان نگاهي جدي بيندازيد و بدانيم که خروجي شوراي چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم و کمتر توسعه يافته شهر اهواز و دريافتن نوع نيازهاي شهروندان به چرايي و چگونگي امکانات تفريحي و رفاهي است.
وي با تاکيد بر لزوم فرهنگ سازي بيان کرد: خروجي شوراي چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم است.
رييس شوراي اسلامي شهر اهواز گفت: اعتماد سازي در بين شهروندان زماني به وجود مي آيد که شاهد گره گشايي از مشکلات خود در حوزه شهري توسط شهرداري و شورا باشند.
وي در خصوص تدوين لايحه بودجه سال آينده اظهار کرد: شهروندان زماني به تشکيلات شورا و شهرداري اهواز اعتماد مي کنند که شاهد تغييرات در فضاي شهري و مرتفع شدن مشکلات سنوات پيشين شوند.
وي با تاکيد بر لزوم برون سپاري برخي خدمات به بخش خصوصي عنوان کرد: توجه به برون سپاري سبب تسهيل و تسريع امور است، همچنين کارآمدي و توانمندسازي پرسنل شهرداري بايد به طور ويژه مورد توجه قرار گيرد، نحوه تعامل شهروندان با شهرداري بايد داراي فرايندي مشخص و پاسخگو باشد.
حجت الاسلام و المسلمين سعادت نيا افزود: ما چه ميزان به بخش خصوص توجه داشته ايم؟ تا چه ميزان از ظرفيت هاي بانک شهر استفاده نموده ايم؟ براي جبران کاستي هاي بودجه چه نگاهي به پتانسيل هاي بخش هاي خصوصي داشته ايم؟ در چابک سازي ساختار شهرداري و اعتماد سازي به بروکراسي اداري چه اقدامي انجام داده ايم؟













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن